Jippie! Eindelijk zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door mikkie24, 28 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikkie24

mikkie24 Lid

19 feb 2008
    9
    0
    0
    Hoi allemaal,

17 feb hebben we positief getest! :D
    We zijn zoooooo blij!!!!!!!!

Ik had me al eerder aangemeld op deze site, maar durfde nog geen berichtje te plaatsen. 2 jaar terug ging het al vroeg fout en ik ben nu extra voorzichtig. Tuurlijk wil je dan snel weer zwanger worden, maar soms bleef mijn menstruatie wel 3 mnd weg. Nu is het eindelijk raak! Het liefst zou ik ons geluk natuurlijk met iedereen willen delen, maar dat is nog een beetje te vroeg. Gelukkig kan ik hier mijn enthousiastme kwijt!

Ik voel me prima, maar ik heb nog niet veel zwangerschapssymptomen en dat maakt me toch ook wel weer onzeker. Gevoelige borsten en af en toe wat korte steekjes in de buik net onder de ribben en bij de liezen. Helemaal geen bloedverlies gehad......ook geen innestelingsbloeding is dat normaal? Verder doe ik rustig aan, want ben wel wat sneller moe.

Ik mag 10 maart naar de VK......het lijkt nog zo ver weg. Helaas wordt er dan nog geen echo gemaakt. Zal ik echt tot eind maart moeten wachten?

Het is fijn om zoveel positieve berichtjes te lezen op deze site dat helpt ENORM!

Heel veel succes allemaal met de zwangerschappen!

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Hey meis, allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Je kunt ook gewoon naar het z'huis bellen dat je een inwendige echo wil, die doen ze al bij 7,5 wk zwangerschap. Als je uitlegd waarom je zo bang bent (eerdere mk) mag je vast wel langskomen!
    succes

3. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Van harte meis!

4. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap enne doe rustig aan en geniet er van!

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd! Die inwendige echo hebben ze bij mijn eerste zelfs al met 6 weken en een paar dagen gedaan, dus go for it! Daarna gewoon verder op controle bij de vk geweest. Nu zwanger van nummer 2 en eergisteren al een echo gehad (inwendig) en het hartje gezien en gehoord, hele geruststelling. Maar goed, ik woon nu ook niet in NL, dus hier gaat alles wat anders. Geniet van je zwangerschap!

6. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    gefeliciteerd meis en geniet ervan

xxx

7. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Jij ook gefeliciteerd meis!

8. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Gefeliciteerde meid

Liefss

9. wolly

wolly Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan.

Liefs wolly :)

10. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er lekker van :)

Deel Deze Pagina