Jippie herfst!

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanmeisje, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Elk seizoen vind ik wat hebben, en ik heb er inderdaad wel zin in! Lekker vroeg donker, zoals al vaker gezegd, lekker de kaarsjes weer aan, en ik vind het toch ook wel heel erg gezellig dat als ik 's avonds op mijn bedje lig dat ik dan de regen tegen de ruit hoor aantikken. En het wordt straks weer de tijd voor stamppot, heb ik ook wel weer zin in!

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Precies dit!
    Ik ben de warmte wel beu. Die grijze luchten en harde wind zijn echt lekker nu :)

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Nee verschrikkelijk.
    Eerst van die vieze dode bruine bladeren overal op de grond, regen, wind, kou, daarna sneeuw, nog kouder zodat ik begin te denken dat ik mn kaken nog ga breken van het bibberen.
    Ik haat het!!!

Ik ben nu al aan het aftellen naar mei/juni

Lijkt me wel eens leuk om kerst te vieren aan het strand in bikini

4. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind t ook maar somber en kil brrr. Doe mij maar zomer met zon of winter met (veel!!) sneeuw. De rest van het jaar mag van mij overgeslagen worden:p.

5. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ja dat heb ik ook! Keek er stiekem al een beetje naar uit :)
    S'avonds lekker op de bank met een deken, chocolademelk erbij en de kaarsjes aan. Dat heeft ook wel weer iets , vind ik! :D

6. Milujem

Milujem Niet meer actief

Oo zo lekker, ik geniet er altijd weer van dat het in de avond vroeger donker wordt.
    Kaarsjes aan, liefst met een geurtje! Kaneel en appel, jasmijn, geuren die de huiskamer bijna doen kleuren.

Ik kan ook niet wachten tot het bos mooi gekleurd is, hier valt het nu nog mee. Zitten meer groene blaadjes aan de bomen dan dat er geel en rood op de grond ligt :(

En dan zelfs, jaja ik kijk er naar uit.... kerst. Die sfeer eromheen. Overal gezellig die lampjes aan buiten, die kerstboom binnen, de cadeautjes eronder. Heerlijk!

7. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Jaaa binnenkort huis weer in Halloweensfeer brengen!

Kaarsjes, knutseldingetjes, boswandelingen o heerlijk!

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind het heeeeerlijk, echt m'n favoriete seizoen <3

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Aan de ene kant wel want ik heb voor de meiden en mezelf al de meeste dingen voor de herfst/winter gehaald en heb wel zin dat aan te gaan trekken.
    Andere kant mijn man moet nog vanalles voor de herfst/winter en vandaag was het al best wel koud brrr.

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    De herfst is het mooiste seizoen, love it!!

11. mama013

mama013 Actief lid

19 jun 2012
    322
    0
    16
    T-013
    Ik ben echt een seizoen's mens heerlijk. Laat de herfst maar komen, gezellig kaarsjes en de kachel aan...

12. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ook! Van mij mag de zomer naadloos overgaan in de winter! Al zou het zomaar kunnen dat ik vanaf nu de herfst het mooiste seizoen vind met de komst van onze zoon straks ;)

Deel Deze Pagina