Elk seizoen vind ik wat hebben, en ik heb er inderdaad wel zin in! Lekker vroeg donker, zoals al vaker gezegd, lekker de kaarsjes weer aan, en ik vind het toch ook wel heel erg gezellig dat als ik 's avonds op mijn bedje lig dat ik dan de regen tegen de ruit hoor aantikken. En het wordt straks weer de tijd voor stamppot, heb ik ook wel weer zin in!
Nee verschrikkelijk. Eerst van die vieze dode bruine bladeren overal op de grond, regen, wind, kou, daarna sneeuw, nog kouder zodat ik begin te denken dat ik mn kaken nog ga breken van het bibberen. Ik haat het!!! Ik ben nu al aan het aftellen naar mei/juni Lijkt me wel eens leuk om kerst te vieren aan het strand in bikini
Ik vind t ook maar somber en kil brrr. Doe mij maar zomer met zon of winter met (veel!!) sneeuw. De rest van het jaar mag van mij overgeslagen worden.
Ja dat heb ik ook! Keek er stiekem al een beetje naar uit S'avonds lekker op de bank met een deken, chocolademelk erbij en de kaarsjes aan. Dat heeft ook wel weer iets , vind ik!
Oo zo lekker, ik geniet er altijd weer van dat het in de avond vroeger donker wordt. Kaarsjes aan, liefst met een geurtje! Kaneel en appel, jasmijn, geuren die de huiskamer bijna doen kleuren. Ik kan ook niet wachten tot het bos mooi gekleurd is, hier valt het nu nog mee. Zitten meer groene blaadjes aan de bomen dan dat er geel en rood op de grond ligt En dan zelfs, jaja ik kijk er naar uit.... kerst. Die sfeer eromheen. Overal gezellig die lampjes aan buiten, die kerstboom binnen, de cadeautjes eronder. Heerlijk!
Jaaa binnenkort huis weer in Halloweensfeer brengen! Kaarsjes, knutseldingetjes, boswandelingen o heerlijk!
Aan de ene kant wel want ik heb voor de meiden en mezelf al de meeste dingen voor de herfst/winter gehaald en heb wel zin dat aan te gaan trekken. Andere kant mijn man moet nog vanalles voor de herfst/winter en vandaag was het al best wel koud brrr.
Ik ben echt een seizoen's mens heerlijk. Laat de herfst maar komen, gezellig kaarsjes en de kachel aan...
Ik ook! Van mij mag de zomer naadloos overgaan in de winter! Al zou het zomaar kunnen dat ik vanaf nu de herfst het mooiste seizoen vind met de komst van onze zoon straks