lenzen...

Discussion in 'De lounge' started by DarkAngel25, Sep 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Ik heb zachte maandlenzen, en echt iedere avond krijg ik wazen over mijn lenzen heen, zie dan slecht, moet vaak in mijn ogen wrijven, dan is het even weg, maar al snel komt er weer een wittige waas over mijn ogen. Hoe kan dit? beslaan ze dan ofzo... hoe kan ik t voorkomen? of hoort het er gewoon bij? Vind het zo irritant.
    Of heb ik ze te lang in? Ik heb ze ongeveer van 9.00 tot een uur of 23.30 in.

Meer mensen last van?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb het zelf een beetje.. nu begint het wel dus ga het zo uit doen (heb ze sinds 05.45 in). Mijn man heeft het wel erger, die begint al redelijk vroeg te klagen.

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Oke, dus dan denk ik dat t er een beetje bij hoort dan..

4. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Niet veel ervaring, maar weet wel dat het eiwit afzetting is. Geen idee wat je eraan kunt doen. Ben snel weer terug naar mijn bril gegaan!

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Oh oke, dat wist ik niet... vind mijn bril ook zo irri.. hahaha

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Bij mij ligt het aan hoe ik ben ( heel erg moe bijvoorbeeld ), en hoe het weer is.
    Bij een lage luchtvochtigheid heb ik om 20 uur mijn lenzen al uit, en momenteel heb ik de hele dag nergens last van.
    Oh, en welke mascara ik op heb. Waterproof heb ik meer last van.

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    ja misschien is t dat wel, dat naar mate de avond vordert ik natuurlijk moe word.. verder draag ik maar heel af en toe make-up.

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik heb er nooit last van, behalve als ik gehuild heb. Het is eiwit, kwestie van even schoonmaken dus. Ik heb overigens wel harde lenzen.

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Als ik heel erg moe ben, dan droog ik uit ofzo haha. Want dan heb ik mijn lenzen er binnen no time uit.

10. Jamie1983

Jamie1983 Niet meer actief

Je hebt ze vrij lang in, dus als je de mogelijkheid hebt zou ik ze s`avonds uit doen en een bril op zetten. Dat witte kan inderdaad eiwitafzetting zijn, misschien een andere lenzenvloeistof gebruiken? De een maakt beter schoon dan de ander. Waar koop je je lenzen? Bij Hans Anders kun je elk jaar gecontroleerd worden, hier kun je ook advies vragen bij dit soort dingen:)

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Ja als ik speciaal mijn lenzen uit moet doen om ze ff te poetsen in de avond, laat ik ze wel uit haha..

geef eerlijk toe, ben ook gewoon te lui om even naar boven te lopen om ze uit te doen en mijn bril te pakken :p :D

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Ik heb al 3 verschillende lenzenvloeistoffen gebruikt, en koop ze bij mijn plaatselijk brillenwinkel (stoks) moet er binnenkort toch weer even heen, zal t vragen, misschien heeft hij er wel wat voor, speciale vloeistof o.i.d

13. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Gewoon even schoonmaken en de eiwitten zijn er af.
    Zelf gelukkig niet zo.veel last van.

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

En maar knipperen *knipperknipper*
    Heb de lenzen al jaaaaaaren van het kruidvat. En daglenzen van de Action. Zitten mij beter dan die van de opticien.

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Ja, opzich ben ik best tevreden met de lenzen zelf. ik betaal nu 110 euro in de 6 maanden en dat is dan inclusief vloeistof... scheelt dat veel met lenzen van een drogist o.i.d?

16. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Bij mij heeft het ook vooral te maken met hoe moe ik ben.. En of ik al bijna toe ben aan nieuwe lenzen, einde van de maand.

Ik betaal 25 euro per maand, kruidvat of action lenzen zullen vast veel goedkoper zijn...

Ik zou ook wel mijn ogen willen laten lasteren, maar dat durf ik niet zo goed, bang dat er iets fout gaat..

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    ben aan t denken hoe lang ik deze lenzen al in heb.. hahaha volgens mij al veeeeeel te lang :)

ja ogen laseren durf ik ook echt niet hoor..

18. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Dat is hier ook meestal het geval, als ik zere ogen krijg en even goed nadenk, zijn de lenzen zo'n beetje over de houdbaarheidsdatum heen. Tijd voor nieuwe lenzen misschien? :D

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    ja morgen even een nieuw pakje open maken.. de laatste! dus moet echt even naar de winkel. ben benieuwd of ik t dan morgenavond (met de nieuwe lenzen) weer heb.

20. Fas30

Fas30 Bekend lid

Jun 18, 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat heeft idd te maken met teveel eiwitten. Heb er zelf ook last van gehad toen ik nog jaarlenzen had. Nu heb ik al een paar jaar maandlenzen en heb ik er geen last meer van. Het scheeld ook als je echt een goede vloeistof gebruikt vind ik.

Share This Page