Misschien weten jullie het nog. Een paar weken geleden stond ik vaak op dit forum over de voedingen. Hij bleef namelijk maar om de 3 uur komen en daar had ik vragen over. Veel van jullie zeiden, je zult het zien dat komt vanzelf goed. En ja hoor sinds 4 dagen slaapt hij ineens van 23.30 uur tot 7.00 uur Echt goed van die kleine en heerlijk voor papa en mama O ja hij is 9 weken dus dat is super netjes.
Goed zo, slaap lekker he?! Maar om eerlijk te zijn: hou het altijd in je achterhoofd dat het zomaar weer kan veranderen zonder aanwijsbare reden anders dan dat hij zin heeft in een nieuw schema. Als je dat in je achterhoofd houdt, kan het alleen maar meevallen! Welterusten!
zie je wel dat t vanzelf komt Netjes hoor! Hier ook t geval sinds een week. Begin idd met 3 nachten tot 7.00....daarna eens weer dagen tussen 4-5..en sinds begin van de week is t officieel; tot 8.00!
Hier ook sinds een week, lekker he?? Het is zelfs zo dat ik hem af en toe zoals vanochend zelf maar om 9 uur ga halen...
Super goed mannetje! Ik besef me steeds dat ik echt geluk heb met Caitlin en hoe makkelijk ze is met eten en slapen.