hoi, ik ben nieuw hier en wil graag een kindje met mijn vriend. ik wilde altijd al een kindje, maar mijn vriend wilde er niks van weten.. tot opeens Mijn vriend is niet zon prater, maar hij begon het gister opeens over kinderen te hebben en dat wij dat best kwijt zouden kunnen enzo. En toen ging ik wat dingen opzoeken op internet en praten met hem enzo.. Hij weet dat ik altijd al een kindje wilde.. En hij zei denk jij dat jij dat kan, ik zei ja tuurlijk. En toen zei ik denk jij dat ik het wel kan dan? Hij zegt, ja ik denk dat je dat wel kan.. Hij was altijd vast besloten om geen kinderen te krijgen. Ik zei dat ik het wilde en hij zei o nee, ik niet. Maar hele gesprekken gehad en toen zei hij opeens, dan stop je toch met de pil ik schrok me wild.. hihi ik zeg en je wilde nooit kinderen. Ja zegt ie nu wel. Ik ben er al weken mee bezig en denk er over na en ik wil het heel graag nu. Nou en ik wil het ook erg graag, dus ik heb zaterdag mijn laatste pil ingenomen. Haha hij zei nog, ik krijg een vaderschapsgevoel.. ja hij is tenslotte bijna 26 (donderdag is ie jarig ) Nog even voorstellen.. Ik ben dus barbara en ik ben 20 jaar. Ik woon samen met mijn vriend patrick en is 26 (bijna). Ik heb zaterdag mijn laatste pil ingenomen.ik moet alles nog ontdekken en uitzoeken. Ik weet nog niet erg veel ervanaf, dus hoop hier wat meer te weten te komen
Welkom op Zwangerschapspagina.nl Barbara! Leuk dat je er bent en heel veel succes met zwanger worden. Lotte
dank je wel.. foliumzuur haal je toch gewoon bij de apotheek? is dat duur? iedereen bedankt voor het leuke welkom
Ik haalde foliumzuur bij de apotheek. 3,25 voor 3 maanden. Je kunt ze ook voor één maand krijgen. Je moet ze echter slikken van 1 maand voor de bevruchting tot 2 maanden erna.
welkom hier en succes met zwanger worden en ik kan je vertellen je wordt er een stuk wijzer van van alles wat je hier leest dat heb ik ook ondervonden.