Ik heb vanmorgen (2 dagen voor nod) getest met cb digitaal, deze was negatief, toen ik het patroon verwijderde zag ik wel een licht streepje naast de test streep, zou t kunnen dat ik toch zwanger ben en dat de hcg nog weinig is? wie weet hier wat over?
Het is idd wel vroeg voor een digitale test.. Deze zijn niet zo heel precies. Maar dat 2e streepje zegt niks volgens mij.. Had ik een paar weken geleden ook.
Zou kunnen, je mag helaas de stripjes van de cb digitaal niet zo aflezen. Ook geeft hij pas laat positief.. hij heeft veel hcg nodig om positief te zijn. Wacht nog eens een paar dagen en doe een andere test! Succes!
De digitale zwangerschap test van CB, waar echt "zwanger" op komt te staan, gaf bij mij 2 of zelfs 3 dagen voor me nod aan dat ik zwanger was. Succes! Liefs, mussie
Ik heb hier ook eens de klantenservice van CB over gebeld. De strip van CB-digitaal mag zo niet worden afgelezen. Deze strip is gevoeliger dan andere testen en kan dus ook HCG oppikken wat je altijd in je lichaam hebt (een kleine hoeveelheid, ook als je niet zwanger bent). Dit hoeft dus niet op een zwangerschap te wijzen. In mijn geval was het zo dat er normaal nooit een 2e streep op de teststrip kwam te staan. De 2 keren dat dit wel het geval was bleek ik achteraf ook zwanger te zijn. Het kán dus een aanwijzing zijn, maar je mag hier niet vanuit gaan. Heb je al eens eerder met CB-digitaal getest en had je toen een 2e streep? Voor echte zekerheid zul je toch moeten wachten tot de test "zwanger" aangeeft of tot je natuurlijk (niet te hopen) ongesteld wordt. En het klopt inderdaad dat de CB-digitale test meestal iets later positief geeft dan andere testen. Succes met afwachten, ennuh....laat je niet gek maken
Ben 3 dagen overtijd. Ik vanmorgen getest, negatief... Met cb digitaal... Denk dat ik toch maar even een andere haal... als ik dit zo lees, want mn duivels zijn in geen velden of wegen te bekennen... Maar ik baal echt als een stekker, was er al zo van overtuigd dat het raak was. (heb me toch weer mee laten slepen)
Wat spannend Mo666! Is je cyclus normaal regelmatig of niet? Hopelijk heb je snel goed nieuws! Liefs Neia
ja mn cyclus is vrij regelmatig, kan 1 dag verschil in zitten, maar die heb ik ingecalculeerd. Ik was vanmorgen zo overtuigd dat ik zwanger was dat ik echt verbaasd was dat er niet zwanger op stond... Nu moet ik zeggen dat ik uit de nachtdienst kwam en ik maar 3 uur had geslapen. Voor die tijd veel gedronken, dus misschien dat dat het is... Ik ga nu woensdag weer testen, dan zit ik qua werk weer in een normale cyclus, want denk dat als ik nu weer negatief test, ik mezelf niet kan overtuigen.... Ik hoop zoooooo op goed nieuws. Zag net in het park een vrouw met een klein kindje lopen en ik moest gewoon huilen. Suf he...
Neeeeeeeeeeee absoluut niet suf. Gewoon normaal!!!!!! Kan me ook voorstellen dat je vanmorgen echt verbaasd was. Gewoon woensdag afwachten. Ondertussen duim ik gewoon voor je. Dikke knuffel Neia
Ik heb de CB digitaal ook gebruikt en bij mij gaf hij steeds zwanger aan! Zit er echt zoveel verschil tussen al die testen?? Mirre
Ja er zit best wel veel verschil tussen. De een reageert sneller op het hcg hormoon dan het anders. Nu heb ik begrepen dat de digitale het meeste hormoon nodig hebben van allemaal, dus als jij steeds zwanger test, van harte gefeliciteerd~Dan ben je zeker weten zwanger!!!
Nu ik trouwens goed lees, dat teststaafje van mij had vanmorgen een hele duidelijke streep.... Maar niet zo duidelijk als de streep die ernaast stond. (scheelde miss. 20%) Maar ik dacht gelijk dat ik er niet vanuit kan gaan... Zou het zo kunnen dat: als je zeg hcg 30 moet testen om zwanger in het scherm te krijgen en je hebt bijv. hcg 20 dat hij het niet snapt??? De waarden weet ik niet, maar denk dat het verhaal wel duidelijk is...
@Mo666 Die 2e streep verschijnt alleen door HCG. Maar omdat de strip zo gevoelig is, kan het voorkomen dat hij wel HCG oppikt, maar je niet zwanger bent. Een 2e streep hoeft dus geen zwangerschap te betekenen. Het kán zo zijn dat je wél zwanger bent, waardoor je een HCG-streep te zien krijgt, maar dat de dosis nog te laag is om "zwanger" aan te geven. Dat heb ik dus 2 keer gehad. De keren dat ik niet zwanger was, was er bij mij geen streep te zien. Maar nogmaals...de test is zo ontwikkeld dat je alleen het venster mag bekijken. Je mag de strip zelf dus niet beoordelen.
hoi mo666 de digitale meet idd pas vanaf 50 mg begreep ik,das dus best veel wat hij nodig heeft... ik lees ook steeds strepen af maar digitaal zegt hij niet zwanger :S dus is vrij onduidelijk....
ja is echt superverwarrend... Heb jij nog met andere tests getest? Het is toch raar dat je 2 duidelijke strepen hebt en dat je niet zwanger bent... Maar jij bent t dus eens met het idee dat als ik dus een waarde heb van 45, ik wel zwanger ben (bij wijze van spreken), strepen krijg, maar dat hij het nog niet kan vertalen? En welke waarde meten die andere tests dan? (wat een gedoe he)
Doordat wij (ja, ik ook ) de teststrip zélf gaan beoordelen, zaait de test twijfel. Dit terwijl de digitale test juist zo fijn is omdat je dan niet gaat twijfelen of je nu wél of geen streep ziet, maar gewoon "zwanger" of "niet zwanger" ziet
ik ben 4 dagen overtijd, na 3 maanden een stipt op tijd lopende cycles te hebben gehad...na 3 keer testen met cb digitaal nog steeds "niet zwanger" Zal het dan aan de test liggen????? haha Of wil ik dit geloven?? MOrgen maar een andere halen? Of doorzetten en gewoon wachten tot vrijdag, wat ik mijzelf beloofd had.
Ja, zo werkt de test. Hij heeft een bepaalde dosis HCG nodig voordat hij "zwanger" aangeeft. Maar dat je een tweede streep krijgt kan dus ook komen door de gevoeligheid van de teststrip. Veel vrouwen (weet niet of dat voor iedereen geldt) hebben altijd een kleine hoeveelheid HCG in hun lichaam. Dit kan de test dus oppikken vanwege zijn gevoeligheid. Als de 2e streep héél erg donker is, is de kans iets groter dat je zwanger bent. Daar is nl. best veel HCG voor nodig. Ik zou zeggen....wacht nog een paar dgn of probeer een gewone test. Bij mij gaf een gewone test direct een 2e streep en de digitale 1 of 2 dgn later. Succes ermee