Ik ben er sinds kort achter dat ik voor de 2e keer zwanger ben. ik heb al een dochter van 2, Nikki Beaudine. Zij is al heel erg aan het 'moederen' bij baby's bij haar op t KDV dus die kan dat straks lekker bij haar eigen broertje of zusje. Ze praat trouwens zelf eigenlijk alleen maar over een zusje... Maar we hebben d'r weer zin in!!! jahoeoeoeoe... Liefs, José
Gefeliciteerd Jose, Leuk voor je kleine om er een broertje of zusje bij te krijgen...En misschien gelijk over dat zusje.. Willen jullie het eerder weten dan bij de bevalling? Britt
Dank jullie wel allemaal!!! Wat leuk al die reacties!!! wij gaan 30 juli op vakantie en daarna mag ik eindelijk 16 aug. voor t eerst naar de VK! Wij krijgen dan gelijk de 1e echo en t hartje te horen. En Britt, wij wisten bij Nikki ook vantevoren dat 't een meisje zou worden. Mijn man wil het nu graag weer weten, ik weet 't eigenlijk nog niet.... Het is nu eigenlijk al minder spannend dan de vorige keer omdat toen alles nog nieuw was en nu is het natuurlijk wel leuk om dát dan spannend te houden... maar ja, we zien 't nog wel... Eerst maar eens die 1e echo!! Nog iets anders trouwens... ik ben 29 jaar en er werd mij nu al direct gevraagd of ik de baby wilde laten controleren op t down syndroom!! ik schrok daar best een beetje van, ik zit toch helemaal niet in de 'risico-groep'... En áls het kindje nou 't downsyndroom blijkt te hebben... wil ik het dan weg laten halen?? Ik dacht t toch echt niet, tis natuurlijk wel gewoon míjn kindje!! Heeft iemand anders hier ervaring mee of wordt het nu gewoon standaard aan iedereen gevraagd?? Liefs, José