Goedemorgen... Ik mag me heel gelukkig prijzen. Ik ben n gescheiden moeder met 3 kinders en woon samen met mn lieve lieve partner... hij is ook n gescheiden papa met 2 kinders! Wij zitten nu 5 jaar samen en besloten in november 2007 voor n kindje van ons samen te gaan. Zo gezegd zo gedaan... zou je zeggen! Ik heb in die ruim 2 jaar tijd 4 miskramen gehad. Naar ziekenhuizen gegaan voor onderzoeken, maar niks te vinden... alles was goed! Het was gewoon pech wat wij hadden. In maart had ik mn laatste menstruatie en ik ben toen volledig overgestapt van zwanger worden naar borstvergroting. Ik wilde zoooo graag grotere borsten en heb dus intakegesprek al gehad. Afspraak zou ik eind mei maken omdat de wachttijd maar zo kort was. Maar half april merkte ik dat mijn borsten zo'n pijn begonnen te doen en ze werden alsmaar groter, althans steviger! Mijn ongi bleef uit. Na 14 dagen overtijd te zijn waagde ik me op n test en.... VET ZWANGER!!! Ik kreeg al heel snel de eerste echo.. was 5 weken en 5 dagen... en ze kon me niet echt geruststellen. 2 dagen later kreeg ik nog n echo... en warempel n kleintje in mn buik MET hartactie!!! Afgelopen vrijdag had ik ook weer n echo en... de kleine was zelfs 6 mm gegroeid en nu hoorde ik t hartje! Wat n prachtig geluid is dat. Ik was altijd tijdens de zwangerschappen wel misselijk maar nooit echt overgeven en nu... weer misselijk en gisteren kwam t er zelfs echt uit. Dus ik ben trots op mijn zwangerschap!!! Met dit verhaal wil ik diegene die ook veel miskramen gehad hebben n hart onder de riem steken en zeggen: KOP OP! BLIJF POSITIEF EN PROBEER JE GEDACHTEN OP IETS ANDERS TE ZETTEN. HET KOMT ECHT WEL N KEER GOED!
wat een geweldig verhaal. Fijn dat je een beetje gerustgesteld bent door de echo. Geniet er lekker van. groetjes
Gefeliciteerd!!! Ikzelf ben nu ook weer 5 weekjes zwanger, na 2 miskramen. Ben wel erg onzeker, want ik heb niet zoveel symptomen, maar dat schijnt per persoon verschillend te zijn. Maar blijven positief! Groetjes Thessa
Van harte gefeliciteerd, ik hoop op een mooie plakbeeb voor jullie. Je bent een mooi voorbeeld waar ik me op kan richten. Heb 2 mk achter de rug en we hopen dat we snel opnieuw zwanger zijn van een blijvend wonder. Door deze verhalen blijf ik moed houden.