Jippie... kraambezoek (hilarische column)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Vera, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    je zult toch zo iemand bij je op visite krijgen... Ik heb t gelukkig niet zo erg mee gemaakt..

Maar wel geweldig leuk om te lezen!

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :D :D :D Mooi verwoord! :D En herkenbaar :D :D

"ze bedoelen het zooo goed :p"

3. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Erg leuk. Moet weer helemaal terugdenken aan de kraamtijd.

Geloof me (heb je weer zo iemand ;)) die goedbedoelde adviezen blijven maar komen.

4. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Leuk stuk.

Gelukkig niet herkenbaar.

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

brrr, lijkt me niets aan! zulk kraambezoek!

het is voor mij niet herkenbaar, gelukkig.

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ow zeg hoe vreselijk! Gelukkig hier niet herkenbaar zeg!
    Zou gillend gek worden denk ik met zo iemand aan mn bed ;)!

7. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Geweldig!! Wat ontzettend treffend geschreven!

Ik kan er gelukkig niet over meepraten, hoewel mijn moeder....:p

8. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    wel herkenbaar heb de meeste opmerkingen of zogenaamde goede bedoelingen wel gehoord in mijn kraamtijd ja hahahaha zo irri maar achteraf lach ik er hartelijk om hihihihi

9. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    ja hier ook zo vaak gehoord! pff verschrikkelijk, ik snap dat niet hoor... ze zouden iedereen die op kraamvisite komt zo iets moeten laten lezen hihi miss een idee voor de kraamverzorgers?? ;)

10. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Oh, voelde het allemaal.
    Ik zie de kraamvrouw doodmoe, geïrriteerd, maar vriendelijk knikkend op bed liggen. En "tante miranda" maar doorratelen...
    Ben gewoon helemaal bekaf en opgefokt van het lezen.

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    pfff jij roept de irritaties weer naar boven. vind het vreselijk als ze "goedbedoelde adviezen" geven en helemaal als ze maar de helft weten!

zoals maandag: daniel krijgt flesje erbij omdat BV niet meer genoeg is. Hebben heel erg spruw gehad, medicatie sloeg eerste 2 keer niet aan dus ik ben toen volledig gaan kolven en dat via fles. Zoals te verwachten liep BV terug en ik heb het niet meer helemaal op kunnen krikken, dus FV erbij als daniël blijft huilen. HOe het er precies op kwam maandag weet ik niet meer, maar mn schoonma vroeg of ik nog kolfde, ik zeg nee doe ik eigenlijk niet meer. Zegt ze: zou ik niet meer doen ook dan voordat je helemaal niks meer hebt. euh sorry, nadat de spruw over was werd het "live" voeden èn kolven voor de productie hoor!

naja, kan gewoon slecht commentaar van (schoon)ma hebben. Hun zouden toevallig alles weten omdat ze allebei 8kinderen hebben?

nog zoiets, kreeg nu keizersnee omdat bekken te klein/daniël te groot was. Zegt mn schoonma: geeft niks, ik heb ook 3keizersnee's gehad en ook 8 gezonde kinderen. yeah right, maar ik heb geen zin om mn lijf zo op spel te zetten als ik 3 KS krijg!

advies toen ik overtijd liep: je moet in beweging blijven want van stilzitten komt het echt niet eerder. Klopt, van bewegen ook niet want mn ma liep bij de 6 meiden ook minstens week over tijd. En had megabuik waardoor ik heel veel last van mn rug had en dan veel bewegen? vk zei rustig aan doen en laat je verwennen door je moeder (was daar laatste weken)

GRRRRR! vroeger is niet meer nu! en adviezen zijn verandert in die tijd en ik doe waarvan ik zelf DENK dat goed is en dan zal ik er vast wel eens naast zitten maar dat hadden hun ook! ozo!

12. miffy11

miffy11 Niet meer actief

gelukkig niet heel herkenbaar, maar me wel kapot gelachen!

Deel Deze Pagina