Hallo! M'n babykamer is af! (bijna dan) Ik heb foto's geplaatst in m'n album. Ik weet namelijk niet hoe ik een foto in een topic kan plaatsen... Ik ben zooooo blij! (ik heb ook een nieuwe buikenfoto, groots he)
Lijkt me een heerlijk gevoel dat het af is, Ontzettend leuk die vlinders. Wij gaan dit weekend afschilderen en de meubeltjes volgende week halen.
mooi kamertje hoor! ennuh wat een leuk idee die kleertjes aan de muur! je heb ook al een flink buikkie!
OOooh Mo! Wat zal dat een heerlijk gevoel zijn dat de babykamer af is! Ik ben jaloersssss..... Hij is zeker heel mooi meid, en je buik mag er ook zijn!
Ziet er leuk uit! Maar het lijkt wel erg leeg, blijft dat zo? Of komt dat door hoe de foto's zijn genomen? En wat heb je een prachtige buik!
Klopt hoor Amilah, hij is nog superleeg! We zijn al een half jaar aan het verbouwen, eerst hadden we helemaal geen kamertje! Dus ik ga nu alle babywinkels af om de kamer in te richten! (heb al wel de meubeltjes, maar die zie je idd niet op de foto!) Enne Jopie, inderdaad heerlijk dat het af is! Laat die kleine maar komen!
Ah mooi dus je hoeft alleen nog maar de leuke dingentjes te doen! Lijkt me zo leuk om de kamer met accesoires enzo nog een beetje op te leuken..
Hej leuk dat ie af is. Mijn babykamer zou deze week bezorgd worden, ik heb voor de zekerheid even gebeld vandaag, maar goed ook, de kamer wordt pas in week 7 bezorgd. Dan ben ik dus al 34 weken zwanger, ben zo kwaad erom! Voor hetzelfde geld komt de baby te vroeg...!
Hele leuke kamertje, vooral die kleertjes. Zeg wat heb jij een grote buik zeg, pronk er maar mee Zag dat je al aardig een buik had met 10 weken!
Dank je wel! Heeft me heel wat zweetdruppeltjes gekost! Zitten ook op de deuren van de commode en de kast! Maar t is superleuk! (al zeg ik het zelf, maar heb het ook 6 x over gedaan)