Hallo allemaal! Mijn man en ik zijn in oktober 2007 gestopt met de AC en ik ben ook direct zwanger geraakt! Inmiddels ben ik 6 weken. In juli ben ik uitgerekend. Ik vind het heel bijzonder dat het allemaal zo snel is gegaan. Hoe snel was het bij jullie raak? Groetjes, Hanneke
Van harte gefeliciteerd! Was bij ons ook meteen raak, heb wel na een week of 8 opeens heel erg aan het idee moeten wennen, maar dat is een luxeprobleem he Nogmaals gefeliciteerd, geniet ervan!
hartelijk gefeliciteerd! Bij ons was het zelfs onverwacht raak. We waren er nog niet uit of we al een 2e wilden beginnen, een keer onveilig gevreeen en meteen zwanger. En dat terwijl ik 39 ben! Ik ben ongeveer 14 juli uitgerekend, volgens mijn eigen berekening. groetjes, Honey
Van harte gefeliciteerd! Ik ben net als jou een van de gelukkigen waarbij het snel raak is. 1 oktober heb ik mijn mirena verwijderd.
hallo ook bij ons was het in de eerste ronde meteen raak, had dit echt niet verwacht. Dus moest eerst wel even aan het idee wennen. Grtj