Hallo allemaal, Heel voorzichtig kan ik vertellen dat ik een positieve test in handen had vanochtend. Tuurlijk ben ik heel blij, maar de twijfel slaat toe, mijn hart bonst de hele dag alsof ik een examen moet afleggen.......... Heb namelijk al 2x een miskraam gehad, 1x gecuretteerd met 10 weken en 1x spontaan verloren met 6 weken. Ik durf het ook niemand in mijn omgeving meer te vertellen dat ik zwanger ben...............vandaar hier een berichtje. Om toch ergens mijn blijdschap te kunnen uiten! Schop onder me reet en kom op, 3x is scheepsrecht.........toch?
nou gefeliciteerd meid en ik hoop zoooo voor je dat het goedkomt.zou echter wel op tijd naar een gyneacoloog gaan voor een inwendige echo.hij kan dan ff kijken naar de dikte van het baarmoederslijmvlies en dergerlijke
Gefeliciteerd! Ik zal voor je duimen dat alles goed mag blijven gaan. Die kans is nog altijd het grootst! Een collegaatje heeft ook 2x een miskraam gehad, en heeft nu een gezonde dochter! Ik hoop dat de komende weken snel voorbij gaan, en dat je een goede echo zult krijgen. Veel liefs,
hee meid gefeliciteerd! Bij mij is het ook 2 keer fout gegaan en het lijkt er nu op..... Sterkte met de eerste weken door te komen! Liefs, Paula