Ben benieuwd. Zal zelf beginnen: Truitje retour 2 jurkjes van vingino Zomerjas Winterjas En een sesamstraat boekje In totaal 13,50
Nog niks ben al wel uit bed maar nog niet aan gekleed . Eerst koffie hihi. Hoop spijkerbroeken te scoren manlief is flink gegroeid . Ik ook wel maar heb nog . Verder zien we wel .
Geen zak want om een of andere reden moest de rommelmarkt nu op zondag de 28e gehouden worden (grrrrr zucht pfffff weg leuke planning voor vandaag). Dus nu moet ik naar het centrum.
2 kleine speelgoeddingetjes. De jongens waren nogal chagrijnig, dus de hele weg gezeur over hoe koud het wel niet was, ik heb dorst, ik heb honger, pffff. Dus we zijn alweer even thuis. Vanmiddag na de inhuldiging gaan we weer naar het centrum, eens kijken wat er dan allemaal te doen is.
Helemaal niets en was het niet van plan ook hahaha. Lekker rustig pyamadagje misschien vanmiddag eventjes ergens een hapje eten.
Ik heb gescoord; Cds, k3, ernst en bobby en jip en janneke voorlees verhaaltjes Boeken, jip en janneke en sprookjesboeken De jongste heeft boodschappen karretje, prinsessen telefoon, fietszitje pop en toverstaf. Oudste, dagboek, fiets voor pop en boekjes
Ik hoop wat knuffels (vast wel ) voor mijn honden te scoren. Misschien nog wat accesoires voor in huis als die erbij staan.
(nog) Niets! Ik hang nog even lekker op de bank de abdicatie e.d. te kijken. Het begint hier ook pas rond 11.00 uur.... ik vraag me overigens af of er wel wat leuks te krijgen valt, want de markt neemt al een paar jaar steeds meer af....
Niks, wij gaan vanmiddag pas. Eerst Beer een goed ochtendslaapje laten doen, eten, en dan gaan we. Ga niet met t idee om iets te scoren, maar er zal heus wel iets blijven plakken,
Mijn man gaat zo met de oudste heen, (begint hier ps om 12 uur), maar mijn ouders hebben bij hen thuis al een fietsje gescoord voor Thirza, voor maar 5 euro
Kwartet 3 borre boekjes 1 Disney boekje 3 luisterboeken Disney Een mega brandweerauto Een mega kraanwagen Een kasteel met 15 ridders Het griezel handboek Rayman voor de game cube Mac Laren buggy (onze buggy is gister overleden) Cadeautje voor iemand 2 K3 dvd's Boekje van Karel Voor 40 euro