hey meiden gisteren testje gedaan en ja ja ben 3-4 weken zwanger.. dit zou een super momenbt moeten zijn. maar ben eerlijk gezegd heel onzeker en bang in juni was ik eerste keer zwnger en na 5w bleek het bbz te zijn. nu zoveel schrik da het vruchtje weer nt op zijn plaats zal zitten..
Gefeliciteerd! Neem snel contact op met een verloskundige of gynaecoloog en vertel over je angsten. Dan kunnen ze je goed begeleiden. En maak je ook nog een banner?
Gefeliciteerd! Heel logisch dat je bang bent. Ik zou het ook zijn. Ik sluit me aan bij mama in spe. Succes met je zwangerschap! En hopelijk kun je straks heerlijk gaan genieten.
Gefeliciteerd meid zoals mama in spe ook al zei neem contact op met je verloskundige/gyn om je angsten te delen. Dan kunnen zij je verder helpen
Gefeliciteerd! Je angsten zijn heel begrijpelijk. Hopelijk kun je binnen een aantal weken al terecht voor een echo... Probeer er toch een beetje van te genieten!
Gefeliciteerd inderdaad contact opnemen me je vk of gyn die kunnen al snel een echo maken om te kijken of het vruchtje goed zit.
jthx voor alle positieve reactie's heb afspraak gemaakt met gynea voor 10 januari, vroeger kon nt... dus ja nog 2 weken nagel bijten zeker
Gefeliciteerd!!!! Hier ook in juni bbz linker eilleider weg En in sept terug zwanger, dood en dood eng! Maar mocht in week 5 voor n echo en zat op de juiste plek, ivm bloedverlies om de week een echi gehad tot 13 weken en zie mijn banner! Mannetje maakt het goed nog steeds! Je kunt altijd pretechos doen als je het echt niet trekt! Probeer ook te genieten