Voor jongen en meisje.. Ik heb wel een paar in gedachten, maar ben nog aan het twijfelen.. wie o wie.. kan mij helpen
ja heel mooi...van je mooie dochtertjes.. maar yasmin zo heet mijn nichtje ook.. en shirin ik weet niet of dat een arabische naam is...
Er zijn er op internet toch een heleboel te vinden? Als je bij google intypt Arabische namen of arabische babynamen... Zo zijn wij ook aan Iman gekomen!
shirin is een perzische naam, shirin heeft geen enkele betekenis in het arabisch in het perzisch betekent het iets van zoet. alif voor een jongetje amani voor een meisje
sweetcandie,je kunt bij de gemeente een lijst halen met arabische namen waar je uit kunt kiezen,dit is eigenlijke een lijst voor marokkaanen die willen weten wat er geaccepteerd wordt door de consulaat maar die lijst is zo groot dat je echt wel veel keus hebt en ook mooie namen staan er in ik wist bv niet dat JADA een arabische naam was voor een meid en RAYAN voor een jongen maar ze staan wel in de lijst ik was verbaasd maar goed ,en bij www.muslimnames.co.uk kun je ook kijken ook een goede site veel geluk met zoeken groetjes sofaan
Een nichtje van mij heet Imre. Ik vindt dit zelf een mooie naam, maar ik weet niet of het een arabische naam is.
Samira Shadya Souraiya Rachida Heba Yasmin Reniya Sharief Ramzy Farouk Faried Hamada Fouad Hoop dat je hier wat aan hebt?
meisje. dounia Ranya Romaisa Narjis Ayya Warda Amel Selma Nisrin Jongen: Anis Amin Marwan Souhail Hamza Matin
Als je een islamitische naam wilt zijn de beste namen voor een jongen abdul- een van de 99 namen van Allah swt Abdullah en namen van profeten en opvolgers van Profeet Mohamed saws Voor een meisje zijn de beste de namen van de vrouwen van de Profeet saws of een naam uit de Quraan zoals Firdaous van Firdaous al Alaa
Hoi Sweetpie, Ikzelf vind voor een meisje Kenza wel mooi. Betekent geschenk dacht ik. Best grappig want zo heet het dochtertje van mijn 'oerhollandse' colega en haar man is ook gewoon Nederlands Voor een jongen weet ik niet zo goed. Faysal misschien? Liefs Vanilia.
misschien voor een meisje sennah norah farah noual bouchra nasiah farah zorah jongen Rayn redouan sofian maroune zeki emin faysel yessir radi rida badyr suc6 liefs caroline
een vriendin van mij haar zoonje heeft MALIK, is volgens mij ook een arabiche naam maar weet het niet zker.