Hoi Dames Heb vandaag een positieve test ben nu 4 weekjes nog heel pril. Heb 2 maanden geleden een miskraam gehad met 5 weken dus ben zo zenuwachtig maar ook kei blij. Nu ben ik 2 dagen overtijd en heb sinds vandaag gele afscheiding is dit normaal? Hoop zo dat het deze keer goed komt worden spannende weken pffffffff. Groetjes Samantha
Allereerst van harte gefeliciteerd! idd spannende tijden voor jou. Hopelijk kun je ondanks je zenuwen toch een beetje ervan genieten.
Hoi, gefeliciteerd!! Heel spannend nu voor je.. Ik heb een keer bij 6 weken een miskraam gehad en ben nu weer zwanger. Maar tot 6 weken vond ik het ook heel spannend! Afscheiding is heel normaal, tijdens je zwangerschap kun je er juist meer last van hebben dan normaal. Geniet ervan! Groetjes Sallie
Ik ben ook erg zenuwachtig. Ik ben vlugger zwanger geraakt dan verwacht en heb geen last van kwaaltjes. maak dan ook zorgen of ik echt wel zwanger ben en of alles goed blijft gaan. Vorige week gaf mijn clearbleu 2-3 weken aan. Ik ga volgende week nog eens een doen, in de hoop dat er 3+ staat, dan heb ik toch de geruststelling dat het HCG stijgt...
Hoi Dames Bedankt voor jullie reacties Probeer er wel zoveel mogelijk van te genieten maar ben blij als ik een paar weken verder ben hahaha. Heb zelf geen zere borsten maar wel elke keer heel erg warm en s avonds weer koud. Heb geen ochtendmisselijkheid maar steeds als ik iets eet dan word ik misselijk.