Na in augustus een miskraam gehad te hebben ben ik nu na 3 rondes weer ZWANGER! Kan het echt nog niet geloven. De rondes daarvoor heb ik getempt en ovutesten enz. Was er echt heel erg mee bezig. En deze ronde hadden we maar 1 keer geklust (ook nog eens 2 dagen voor me ei) zonder tempen en ovutesten en dan blijk ik zwanger! Ik vind dat zo bijzonder! Het is net omdat ik me deze ronde niet zo druk heb gemaakt dat het daarom nu wel is gelukt. Gister had ik een hele vage streep maar vandaag was hij al vele malen dikker! Ben alleen wel heel zenuwachtig of het deze keer dan wel goed mag gaan. Gelukkig mag ik met een week of 6 bij de gyno komen voor een echo. Ik stap nu op me roze wolk en ik hoop er de eerste 9 maanden niet meer vanaf te vallen! Ik zet de testen in mijn album
Gefeliciteerd! Dat je zo vroeg al een zichtbare streep had, zeg! Jij bent echt super zwanger! Hoop dat je je goed voelt. Geniet ervan! Groetjes, Dominique
Hoi, Van harte! Het lijkt wel heel erg op mijn verhaal. In september positieve test maar na 1,5 weken ging het mis. Nu 2 maanden later kon ik vandaag niet langer wachten, had zo'n gevoel zwanger tezijn en ja....een lichte streep! Ben dus nu precies zo ver als jij! Ga er onwijs van genieten, ik heb ook nu weer wat vlindertjes, maar blijf afwachtend. Het weekend gooi ik er nog een testje tegenaan. Liefs