Hoi In september gaan we een midweek weg met onze dochter, ze is dan 1 jaar oud. We willen het liefst in Nederland of in Belgie. Hoeft niet aan de zee, maar wel erbij (b.v. Den Haag). Het liefst een bungalow waar ze een ledikantje hebben staan, want om haar een hele week in een campingbedje te laten slapen vind ik zielig. Weten jullie iets leuks?
wij zijn toen ons meisje 9 maanden was naar center parcs geweest en dat was erg goed bevallen. we gaan over 5 weken weer.
Kijk eens op www.aquadelta. Ze hebben speciale kinderappartementen (Parel Kinderwoning), daar staat alles al in (box, bedje, commode, kinderstoel etc.) Leuk park! Gr. Dolfijn
Roompot vakanties heeft hele leuke parken. Bij de Katjeskelder in Brabant hebben ze speciale kinderbungalows tegen hele goede prijzen. Ga het zelf uitvinden in september maar wat ik hier en daar om me heen heb gehoord is het erg leuk. Sorry zie nu dat je naar de kust wil,dan is Katjeskelder geen optie (misschien voor de volgende keer)
Het bevalt ons prima bij alle landal parken! Overigens, in bungalows staan bijna altijd campignbedjes. Neem zelf altijd onze eigen mee met haar eigen matras. Gaat prima hoor!
Oh ja, zou dat gaan? Haar matras in campingbedje? Dan is het helemaal geen probleem! Dank jullie wel! Ik ga eens op de sites kijken!
Ardennen: http://ardennen.jouwplek.nl/ je kunt het matrasje van je ledikant ook in je campingbed leggen! doen wij ook! suc6