Hoi allemaal ik heb een vraag, Ik ben een half jaar geleden op een lichtere pil gezet vanwege hormoon problemen, nu ben ik gestopt met de pil maar is er in tussentijd iets raars gebeurt (ben overigens al 3x bij de dokter geweest) Ik heb veel last van duizeligheid (val voor niks al flauw) << Hiervoor naar dokter geweest >> heb een hele donkere ader onder mijn tepelhof, en een ader door mijn tepel heen. Ook zit er een strengetje (weet niet hoe ik het anders noemen moet!) van mijn tepel tot aan mijn tepelhof. verder veel last van de zijkanten van mijn borsten en een opzette/rommelende buik. Ik heb al 3 negatieve testen gedaan, en omdat ik nog niet zolang gestopt ben heb ik een onregelmatige cyclus. Nou hebben wij bij ons in de familie een hele lage hcg (mijn zus, moeder en 3 tantes) Is het ontpillen of toch een bloedtestje afdwingen bij de dokter?
Oei, moelijk te zeggen meid. Heb kan ontpillen zijn, pms, maar ook een zwangerschap. Ik heb ook iedere maand weer andere verschijnselen, maar helaas tot nog toe niet zwanger.
Dankje voor je reactie mamajo, in ieder geval bedankt! en jij natuurlijk ook succes en sterkte gewenst!
24-6, maar dat is de maand geweest dat ik gestopt ben met de pil! dus echt zeker weten of het echte ongi was weet ik niet.
Hmm, nou ja je kan nog een weekje afwachten en als je dan nog geen ongi of posi test hebt, gewoon de dokter bellen en vragen om een bloedtest? Aangezien je zegt dat een lage hcg in je familie zit, zal ik gewoon vragen hoor . Weet je waar je aan toe bent toch?
Ja dat zat ik dus ook te denken, maar ik weet dat doktoren nog wel eens moeilijk willen doen over die bloedtesten. dus was eigenlijk gewoon benieuwd wat jullie ervan dachten.
Pff hou maar op, dokters zijn vreselijke mensen die zich niet kunnen inleven (die van mij tenminste). Maar ja, ze kunnen dat niet weigeren dacht ik dus als je dat echt wilt zou ik daar gewoon mee heen gaan hoor. Maar ik zou sowieso nog even een weekje wachten met naar de dokter gaan, aangezien als je ongi normaal zou zijn, het morgen komt toch? Als je morgen niet ongi word gewoon nog eens testen en anders 2 daagjes later nog eens
Ja volgens mij kan je het dus wel afdwingen, weet nog niet goed hoe de dokter gaat reageren, moet hem sowieso nog even bellen ivm het laten weten dat we het gaan proberen ivm mijn astma medicatie die ik tijdens zwangerschap niet mag nemen.. Iig bedankt voor je reactie! ga gewoon even wachten en over 2 daagjes een testje doen.. als hij dan weer negatief is ga ik maar eens bellen!
Dat word em niet want dan is het zondag Haha, sorry heb een beetje een vervelende bui . Maar als je je er beter bij voelt zal ik gewoon bellen hoor, en anders zeg je gewoon dat je het zeker wilt weten ivm je medicijnen! Succes!
Hahaha geeft niks hoor Ik ben ook weleens vervelend,... maar toevallig heb ik nog een testje thuis Had er meerdere gehaald.. mijn eigen dokter is er dinsdag pas (Vakantie) dus kan sowieso niet eerder dan dat bellen!
Ohh, altijd handig een voorraadje . Nou misschien heb je volgende week wel een hele mooie banner in je handtekening staan!
Sorry maar denk echt dat eht ontpillen s hoor. Anders had je echt wel een posi test. Als k jou was zou k nog de kruidvat 2 voor 5 proberen en anders is het echt nog vd pil. Had je voor je aan de pil ging wel een normaal cycylus?
Als je het verhaal goed gelezen had, had je ook gezien waarom ik waarschijnlijk helemaal niet posi kan testen, ook niet als ik wel zwanger zou zijn. En toen ik aan de pil was had ik ookal een onregelmatige cyclus, ik ben namelijk meerdere male van pil veranderd omdat ik niet goed tegen al die hormonen kan. en de laatste pil was heel licht, en ook toen had ik nog een onregelmatige cyclus.
Hallo Heb je verhaaltje gelezen net. Ik ben in juni met de pil gestopt en die symptomen had ik ook allemaal. Ik dacht, zou weleens zo kunnen zijn?!?! Maar toch ongi geworden, heb advies gevraagd aan de verloskundige op zp en die zei dat het het ontpillen was. Bleek ook zo te zijn. Succes!
Ga daar eigenlijk ook gewoon vanuit.. maar vind dat flauwvallen zo eng!! dus als het dinsdag nog niet over is toch maar even opnieuw naar de dokter! en dan kan ik net zo goed even een bloedtestje vragen
Ja precies, gewoon doen! Flauwvallen is niet goed en vooral eng! Nooit eerder last van gehad? Pas sinds kort? Hoe lang ben je met de pil gestopt? Nu 1e ronde?
Sinds 22-06 gestopt, netjes ongi op 24-06 en tot nu toe nog niks! Nee gelukkig nooit eerder last van gehad, wist tot voor kort ook nog niet dat het een zwangerschapskwaal was, dat zei me moeder me. Ja ga nu de eerste ronde in zeg maar. Jij ook denk ik als je in juni gestopt ben?
16-6 gestopt, 20-6 ongi. Had mijn 1e NOD op 18-7 en ben uiteindelijk 19-7 weer ongi geworden. Dus gaan nu de 2e ronde in. Vind het zeer spannend allemaal! Maar vond wel netjes een cyclus van 29 dagen zonder pil, was er wel blij mee. Zijn jullie met de pil gestopt om gelijk voor een kindje te gaan? En vind je het ook zo spannend allemaal? Ja, flauwvallen kan een symptoom zijn! Komt doordat de bloeddruk daalt in het begin van de zwangerschap.