Vanmorgen een test gedaan en ik had binnen enkele seconden een dikke vette plus! Wow, heftig. Moest wel ff paar tranen laten! Gelijk man wakker gemaakt, die besefte het nog niet helemaal... Maar wat bijzonder zeg. In juni werd me verteld dat ik PCO heb. De gyn zei dat ik dmv Clomid het maar moest gaan proberen. Ik heb toen gezegd, nog niet, ik wil nog niet die molen in. En nu, vandaag, blijkt dat ik in verwachting ben! Wat onwerkelijk zeg. Maar ook superheerlijk! Ben als het goed gaat en ik goed geteld heb op 22 mei 2008 uitgeteld... En nu uiteraard de duizend angsten van: als het nu maar goed gaat... Morgen direct vk bellen en dan hoor ik er ook bij! Ik moest het aan iemand vertellen vandaar dit berichtje!
Gefeliciteerd! Geniet van dit mooie geluk. Ik weet het zelf sinds gisteren en kan het ook nog niet geloven.
Gefeliciteerd. Weet het ook pas sinds deze morgen en had ook onmiddelijk een dikke positieve test. Heerlijk!
Ik weet het zelf pas van deze morgen, kan het zelf ook nog niet bevatten. Ik ben 28 mei uitgerekend. Maaar GEFELICITEERD!
He Guusje gefeliciteerd, ik weet het ook nog maar sinds vanmiddag, ik ben op 24 mei uitgerekend, dus 2 daagjes na jou. Geniet ervan en hopelijk heb je niet te veel last van zwangerschapskwaaltjes! Groetjes Evelien