tja, toch nog sneller dan verwacht. voor onze 2e zijn we begonnen toen onze 1e een half jaar was, en dat was maar goed want we hebben er toen bijna een jaar over gedaan (is niet zo heel lang als je hier de verhalen leest). we dachten voor de derde beginnen we ook maar als de tweede een half jaar is. en wat schept mijn verbazing gisteren: mijn test is positief. ben nu 28 februari uitgeteld.
Krijg je er 2 heeeeeeeeeeeeeel kort op elkaar.. is druk maar wel leuk hoor Gefeliciteerd met je 3e zwangerschap!! Geniet ervan
@ Toontje80, PROFICIAT!! Hier exact hetzelfde, alleen is onze dochter nog 1 maandje jonger.... nml van 18 januari 2010. Ben nu 22 februari weer uitgeteld. Maar wordt een geplande keizersnee, dus er zal straks 12,5 maand tussen zitten. De oudste is daarentegen wel bijna 3 nu.
tja...ik weet het, er zit tussen de 2e en 3e 1 jaar en 2 maanden maarja helemaal plannen kun je dus niet...denk je dat het langer duurt.... maar goed, we zijn er heel blij mee
Toontje Bij mij zit er straks ook 14 maanden tussen Amy en haar broertje/zusje. Was ook wat sneller dan gepland, maar superleuk natuurlijk! (en Dees is ook weer zwanger, dus dat zijn al 3 december 2009 mama's die weer zwanger zijn)
Gefeliciteerd! Leuk een 3e! Bij kriebelt het ook regelmatig voor een 3e kindje, maar ik wacht nog even... Ik vind 2 al aardig druk.. haha
Gefeliciteerd hier ook zwanger van de 3de maar bij mijn zoon en dochter zit 3.5 jaar verschil en tussen mijn dochter en deze baby zal 4.5jaar zitten ach moet kunnen toch? Lekker genieten van je zwangerschap voor je het weet is de baby geboren.