Heej hallo, Maart 2010 ben ik met de pil gestopt. Toen er maart dit jaar nog geen vorderingen waren, contact opgenomen met de huisarts. Direct doorverwezen naar de gyn. Heel wat inwendige echo's, bloedprikken en andere onderzoeken verder, toch maar besloten een laparoscopie uit te voeren. Deze heb ik 6 juni gehad. Alles was prima, ze hebben de eileiders toch nog maar even doorgespoten. 2 weken terug bij de gyn te horen gekregen dat we het zelf nog een half jaartje mogen proberen. En raad eens, vanmorgen een positieve test. Eigenlijk té mooi om waar te zijn, maar heb 3 of 4 x getest (met verschillende merken) en ze geven allemaal hetzelfde aan... Hopelijk is de onzekere periode snel voorbij zodat ik (we) kunnen gaan genieten van deze mooie tijd. Alle andere zwangere dames, een hele fijne zwangerschap en geniet ervan. Liefs
Van harte gefelciteerd! Super voor jullie! Ik ben er ook vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben en moet zeggen dat ik het ook weer super spannend vind! Ik wens je iig een super fijne zwangerschap!
Jij/jullie ook nog hartelijk gefeliciteerd! Vind het wel een beetje spannend allemaal... Zal hij/zij blijven plakken? Is de buikpijn die ik heb normaal? Moet me maar niet druk maken en proberen te genieten. Hoop dat ik het voor me kan houden voor iedereen, ben al zo'n zwetskous!
gefeliciteerd meid.. geniet ervan.. maar weet zeker dat je dat zult doen... whahahahaha dat je zoveel testen gebruikt is ok iets wat meerdere doen hiero op het forum... geen vertrouwen in de 1e test whahaha
Wat goed! Gefeliciteerd! En die laproscopie heeft bij mij ook geholpen. Supee he Heeft er ws tochiets in de weg gezeten wat is weggespoeld. Geniet ervan!
Volgens mij klopt er iets niet in mijn ticker... Ik ben een maand korter zwanger hahaha want ben eerder uitgeteld volgens de ticker als dames die 3 weken verder zijn... Vreemd! Ff uitzoeken...
& Iedereen heel erg thx voor de leuke reacties. We zijn er zelf ook heel blij mee maar kunnen en durven het misschien nog niet echt te geloven...
Hallo hallo, Gefeliciteerd! Goed dat t ook nog spontaan gelukt is. en nu proberen te genieten. Groetjes