ONdanks dat ik 2,5 maand geleden ben bevallen en dat we het een veilig hebben gedaan een cyclus na de prikpil heb ik vandaag te horen gekregen dat ik toch weer zwager ben. Morgen moeten we om een echo om te kijken hoelang het precies is. En natuurlijk de stomste vraag of we het wel willen houden. We gaan onze mond houden tot aan de kerst dan hebben we de 3e kerst op rij dat ik zwanger erin ga. Ik wilde het toch met iemand delen dus vandaar dat ik het hier zet haha liefs fleur
het is zeker schrikken in 1 jaar tijd 2x bevallen zal wel zwaar worden. gelukkig is Daan een heerlijk ventje en rosanne harstikke makkelijk hopen dat we dat allemaal blijft. anders zullen ze een keertje exta uit logeren gaan om bij te tanken maar we zullen zien hoe het de komende maanden gaat.
jeetje lijkt me wel heftig nog weer die 9 maanden maar goed je bent wel meteen klaar hihihihi liefs oja en gefeliciteerd natuurlijk!
heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap. hoop dat het bij mij ook zo snel gaat kan niet wachten tot de eerste er is, en ook niet dat ik weer zwanger ben.
Ik was ook blij dat ik weer een beetje mens werd maar we wachten maar weer een tijdje ooit zal ik mogen ontzwangeren. Maar we zijn er ondanks de schrik er erg blij mee en mogen in onze handjes klappen dat het wel erg makkelijk gaat iets te makkelijk. en na deze zwangerschap kunnen ze heel hoog en laag springen overal dan gaat het mes erin bij me vriendje haha. want nu hebben we alles geprobeert maar niks helpt
Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat het wel even schrikken is en dat je even moet wennen aan het idee. Het zullen zeker tropenjaren worden voor jullie, maar daarna is het hartstikke leuk om ze dicht op elkaar te hebben en je moet maar zo denken: even veel luiers, maar je bent er ook snel weer uit! Probeer ondanks de drukte met je 2 kleintjes te genieten van deze zwangerschap!
Jeetje meid... een echte babyboom aan de gang bij jullie! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Komt allemaal goed