Yes, yes, yes! Ik ben weer zwanger en nieuw op dit forum! Na een miskraam in februari dit jaar (met 7 weken) weer volop geoefend, eindelijk (!) weer zwanger Voor mijn gevoel duurde het een eeuwigheid maar alles opgeteld boffen we maar weer. Heb wel ENORM veel stress en ben héél bang dat het weer mis gaat. Stress is niet goed, ik weet het maar na een miskraam pfff... geen onbevangen zwangerschap meer ben ik bang. Ik heb vandaag gebeld met de VK (heb kunnen wachten vanaf week 4, pfff) maar het antwoordapparaat zei: " het telefonisch spreekuur van donderdag 20 november is vervallen", vanaf maandag weer bereikbaar"! Geduld nog maar even dan... maandag bellen en hopelijk op tijd een echo want ik ben zó achterlijk nerveus, droom zelfs al regelmatig over een miskraam. Heb ook afgelopen weekend op vrijdagnacht op de grond gelegen van de buikpijn (kunnen ook darmen zijn geweest). Maar geen bloed gelukkig. Verder voel ik me vreselijk zwanger met álle symptomen aan boord Ik hoop zo dat het goed gaat! Alle andere in dit topic, proficiat!
Bedankt , leuk om zo met allemaal "zwangeren" (wat klinkt dat gek) te kleppen. Nu snap ik die vriendinnen van mij die het sinds een zwangerschap nergens anders meer over kunnen hebben ha ha. 'k Spreek jullie op de andere topics!
Gefeliciteeeeeerrdddd.. Leuk ben heel blij voor je ik ben ook nieuw hier. Hopelijk gaat alles goed niet stressen. Veel succes en we praten nog wel ..