Hallo allemaal! Afgelopen dinsdag ochtend een test gedaan..want ik zou dinsdag ongesteld moeten zijn en bij mij komt het dan maandagnacht/dinsdagochtend ALTIJD! Nu dus niet en gelijk voor dat ik naar mijn werk moest een test gehaald en gedaan en...POSITIEF! IK ben nu bijna 5 weken zwanger en ik ben 1 December uitgerekend. Het is voor mij mijn eerste kindje, dus bel de huisarts van de week even hoe en wat ik moet doen. Mijn borsten zijn gevoelig en heb wat last van mijn buik kramp en wat steekjes zo nu en dan. Voor de rest voel ik me net zo als normaal en dat had ik voor de test eigenlijk ook al Aangezien mijn man al een zoontje heeft uit een vorige relatie wil hij maar 1 kindje nog, ik eigenlijk ook wel want het is dan al druk zat dus ik moet hier heeeeel erg van genieten!
Gefeliciteerd! Ik heb vanmorgen een test gedaan en een moeite vet streep Ik ben dus nu 4 weken zwanger, wat klint dat mooi he? Mijn borsten zijn al ruim 1 week gevoelig. En ik heb ook al ruim een week ongi krampen, maar vandaag wel erg veel last. Als ik naar de wc moet dan ben ik wel bang om rode vegen tegen te komen. Ik probeer net als jij, ervan te genieten.