Je pendelde voor mij oktober! Heb zelf alleen een menstruatieachtig gevoel en een temp dipje gehad. Verder geen klachten, dus denk dat het niet raak is bij mij . Maar goed je hetb 2x jongen in oktober gependeld . Nessy ook. een meisje van de beebiesite ook en de paranormaal begaafde vriendin van me schoonmams pendelde het en kon het zien zij ze Ga jij maar genieten van dat wondertje!! Ben overigens wel snel wakker snachts, slaap heel onrustig...
Afwachten dan meid.....ik zal voor je duimen ! Daat van dat slapen komt me overigens wel heel erg bekend voor hoor
Haha storend he . wordt je wakker en kan je niet meer slapen.. Of je wordt tig keer per nacht wakker. Nu weer rechts menstruatiepijn... Ach zit pas 7 DPO dus logusch dat ik nog niks voel. Ik ga slapen, ben een beetje moe! PS heb je al een beebiesite Liefs
Nou belin ik hoop dat jouw pendel voor mij ook uitkomt! Had bij jou de vraag gesteld wanneer ik zwanger zou raken hihi. Deze maand goed met de ovulatietesten aan de gang en dan hopen dat je gelijkt hebt!!!