Joepie! Ik kan echt niet meer ophouden met glimlachen..... Ik ben echt zo ontzettend blij! Na acht pogingen is het dan toch gelukt! Wauw....echt super! Hopelijk blijft alles goed gaan. Ik ben een klein beetje misselijk zo 's morgens en af en toe gedurende dag en sinds vandaag beetje gevoelige tepels... Liefs mowtom bezig sinds april 2006
dank je allemaal! ben echt zo blij...wil het alleen echt al tegen iedereen vertellen maar mijn vriend wil echt nog ff daarmee wachten...snap het wel hoor! dus ik gil het er gewoon hier maar ff uit!
Net naar de huisarts geweest en daar ,ijn eerste vragen gesteld maar ja natuurlijk weer de helft vergeten te vragen....ach ja. Ik kan de eerste 12 weken bij hem terecht en dan daarna bij de verloskundige...ben benieuwd hoe het allemaal gaat! Geniet er vooral van zei hij nog...nou dat doen we hahahahaha ik kan nog altijd die glimlach niet van mijn gezicht wassen hahahahaha! liefs mowtom
Oooooooow ik ben echt zo blij, kan echt nergens anders aan denken de afgelopen dagen! voel vanalles en weet niet wat ik allemaal met voelen dus je voelt alles heeeeeel bewust hahahahaha vandaag echt heel de morgen iets van misselijk geweest, alleen zijn vandaag mijn borsten minder gevoelig...? Kan dit allemaal per dag verschillen? liefs mowtom