Hallo meiden, Even een vraag aan degene die al zwanger zijn: Was het bij sommige de eerste ronde al raak? Of heeft het bij de meeste langer geduurd? Ik ben zelf namelijk net een week bezig dus ben wat dat betreft nog een echte leek. Maar ben erg benieuwd of het nou vaak voorkomt of niet... Bedankt! Liefs Annika
Oke, ik ben niet zwanger maar wilde toch ook even antwoorden. Het komt best regelmatig voor dat een vrouw al in de eerste ronde zwanger raakt, maar bij het meerendeel gaat dat niet zo. Het gemiddelde ligt volgens mij bij 6 a 7 maanden.. In de tussentijd kan de klustijd natuurlijk ook heel leuk zijn, zelf vind ik het altijd wel heel spannend als ik weer bijna ongie moet worden, je leert je lichaam ook elke cyclus beter kennen, maar het moet natuurlijk niet te lang gaan duren! Succes ermee, ik hoop voor je dat het snel raak is!
Ik wil je natuurlijk niet ontmoedigen maar bij ons heeft het 3.5 jaar geduurd. Zoals het er nu uit zie ben ik toch met de 1e ivf zwanger geraakt. Hopelijk duurt het bij jullie niet zo lang! Groetjes Adriana
Ik heb er ook wel eens van gehoord. Ik ben in ronde 29 (4e iui) zwanger geworden. Helaas geeindigd in een mk
Hier was het twee keer bij de eerste ronde raak (bij de eerste zelfs nadat ik een paar dagen de pil was vergeten en dacht dat dat wel kon - niet gepland dus, was wel supergelukkig hoor). Het kan dus wel, maar ik ben me er van bewust dat het meestal langer duurt, dus je moet absoluut niet teleurgesteld zijn als het niet onmiddellijk raak is. Succes en veel plezier! (Een 'nadeel' van twee keer raak na een ronde: tijdens zwangerschap heb ik helemaal geen zin in seks dus dat is wel jammer: weinig voorpret hihi )
Met mijn eerste zwangerschap was het in een keer raak, maar voor deze zwangerschap hebben we toch wel even moeten "werken", en was het in ronde 7 raak !
hoi annika.. ik denk dat je daar echt nix over kunt zeggen.. ik weet het toevallig net en bij mij was het de vierde maand.. ik heb ook gezien dat het idd gebeurt in de eerste maand maar volgens mij is dat zker niet het gemiddelde.. in ieder geval heel veel succes!