Dames, ik heb getest en de test is positief. We hebben een dochter van vier en een meisje van negen maanden. We hebben besloten om voor de derde te gaan. Kan geen foto plaatsen de camera werkt niet mee! Dat ga ik snel plaatsen, ben echt heel erg blij! ik had mijn man beloofd te wachten, maar ik heb dus wel getest... De eerste was vaag ,en deze heel erg duidelijk! pfftt hij weet het nog niet, ga het hem straks vertellen! Jullie weten het eerder dan hij..
Haha je lijkt mij wel, mijn vriendin wist het als eerste heb het mijn man pas verteld toen ie thuis was vanavond haha Gefeliciteerd he Groetjes
Manlief kwam thuis en ik had de oudste nog wakker. Na half 8 de test laten zien en hij sprong omhoog! hahahahaha. nu nog even hopen dat het goed gaat. Ben toch een beetje voorzichtig met deze dingen en toch ook nog wat onzeker dat het misgaat lopen. bedankt voor de felicitaties! x Joelle!
Ik verlies iets bloed.. maar hopelijk is het onschuldig! Heb een of twee dagen voor de NOD getest. Duimen... Toch ben ik erg blij met het nieuwe wondertje, en het mannetje ook!
Helaas is het niet goed gegaan! Ik heb ontzettend gevloeit en het zit er niet meer! Helaas... was even verdrietig maar kan er niets meer aan veranderen. Succes voor iedereen die zwanger wil worden!