Kinderstoel

Discussion in 'De babyuitzet' started by MirandaT, Nov 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Welke hebben jullie en ben je daar tevreden over?

Ik ga morgen namelijk een kinderstoel kopen, maar weet eigenlijk nog niet welke.

Graag tips ;)

2. Niet meer actief

Wij gaan de volgende kopen:

Kleur weten we nog niet hoor..je kan deze omtoveren tot klein tafeltje met los stoeltje..erg handig vind ik zelf..

3. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ikzelf heb ook zo'n model en ben er superenthousiast over. Zelf als kind heb ik ook zo'n stoel gehad en heb er lang mee 'gespeeld'.

4. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    wij hebben er ook zo een errug handig!ook als je een keer in de woonkamer eet ofzo kan je ze zo aanschuiven!

5. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    wij willen een triptrap stoel kopen..in het begin misschien nog niet zo handig, maar zodra ze zelfstandig kunnen zitten is het een ideale stoel met die beugel die je er bij kan kopen...
    Ik vind een trip trap stoel zo handig omdat je hem zo lang door kan gebruiken...tot een jaar of 10! En ze zijn zo stevig dat zelf ik er met mijn 75 kilo op kan zitten! hahaha En...ze zijn nog leuk ook!
    En tot die tijd dat onze uk erin past, wipstoeltje!
    Op mijnw erk hebebnw e ze ook(kindertehuis) en ze gaan echt van kind naar kind, en geloof me..bij ons gaat alles stuk..maar die blijven heel!

6. keizerin

keizerin Niet meer actief

Wij gaan er ook zo eentje kopen wie Sonnie heeft.

7. MirandaT

Ok thanks! :thumup:

Is inderdaad wel handig zo'n stoel wat je later ook nog als tafeltje en stoel kan gebruiken.

Ga ook eens kijken op internet naar die Triptrap stoel.

8. Danny

Danny Niet meer actief

Wij hebben zo'n trip trap model gekocht bij de internet winkel van Kruidvat voor 49,95 incl. bezorgen.
    Je moet m dan wel zelf in elkaar zetten, maar hij is heel stevig en degelijk.

Succes met je keuze

9. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wij hebben ook een meegroeistoel, tenminste die krijgen we van mijn ma :p Hij komt van Prénatal.

Nu hebben we hetzelfde als Sonnie voor de jongste, maar die gebruikten we ook al voor de oudste dus die heeft zn beste tijd gehad ;)

10. Cath

Cath Actief lid

Sep 11, 2006
    225
    0
    0
    Ik heb ook de Tripp Trapp en hij is geweldig en hij gaat zelfs mee tot je laatste snik ;) , dus kan je 'm zelfs in het bejaardenhuis ook nog gebruiken :)

Ik viel voor het feit dat er geen voorblad aan zat en dus je kindje makkelijk aan de tafel kan zitten en dus "echt " meedoet. Het schoonmaken is ook een eitje, want ik ben namelijk niet zo huishoudelijk aangelegd en gemak dient de mens ;) .

Een vriendin heeft het model van bovenstaande foto, maar gebruikt 'm dus nooit als tafel en stoel apart en het is meer werk met schoonmaken, al die hoekjes gaatjes, plankjes etc etc.... Ze zegt ook steeds spijt te hebben van het feit dat ze niet meteen een TT heeft gekocht. Ze gaat 'm nl in januari aanschaffen ;)

Succes met jouw keuze!

11. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Wij hebben ook een tripp trapp en deze bevalt heel erg goed!

12. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier ook de tripp trapp... vind het vooral fijn dat het echt een stoel is voor bij de tafel. Ze hoort er echt helemaal bij als ze daarin zit en hij is niet zo groot (geen sta in de weg) en hij gaat heel lang mee omdat je 'm ook om kan bouwen tot gewone stoel. Voor de tweede kopen we er straks eentje bij.

13. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    en..je heb de triptrap in alle kleurtjes die je maar kan bedenken! ja top stoel!

14. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    ik heb het idee altijd dat je kindje uit die stoel kan vallen. Ik ben ook even aan het uitzoeken welke stoel goed is.

15. MirandaT

Nou het is dus een rode Tiamo kinderstoel geworden, net zoiets als in het plaatje van Sonnie.

Ik was bij de Outlet van Babysuperstore geweest en daar hadden ze die trip trap ook niet.

Ik zal nog een foto in m'n album zetten als ie in elkaar staat.

Iig bedankt allemaal voor de tips!

16. Lily

Lily Actief lid

Mar 14, 2006
    114
    0
    0
    Proffesioneel vampier
    Kwadijk, Noord-Holland
    Degene die wij erg handig vonden was de Polly Double Phase kinderstoel van Chicco.

Maar we hebben inmiddels al twee andere kinderstoelen gehad die in principe ook net zo goed voldoen.

Hieronder een plaatje van de stoel die ik bedoel,

17. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Deze wilde ik ook graag hebben, ik vind hem best prijzig. Stoel kost 139 euro :confused:

18. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Bestaat er een outlet store van Babysuperstore? in welke plaats? scheelt het echt in prijs?

Share This Page