Naar alle waarschijnlijkheid heb ik vorige week wo/do mijn eisprong gehad. Vrijdag had ik de hele dag en nacht pijn aan een kant van mijn onderrug. Vanaf zaterdag is de echte pijn verdwenen maar kwam er een vreemd gevoel aan de zijkanten van mijn onderrug voor in de plaats. Heel laag in mijn onderbuik hetzelfde verhaal. Nu een week later nog steeds geen verandering. Het gevoel is ook constant aanwezig. Ik dacht aan een blaasontsteking maar heb toch echt geen problemen met plassen. Voel me verder ook niet zwanger, hoewel ik ook niet weet hoe dit voelt... Daarbij begonnen mijn klachten wel erg vlug na de eisprong dus...
Ik herken je verhaal. Ik ben nu ruim 4 weken zwanger. Ik heb nu sinds een week redelijk wat lage buikpijn en die trekt door naar mijn rug. Ik heb dit ook vrijwel de hele dag. S'nachts zakt het door de rust wat af. Verder heb ik ook helemaal geen zwangerschapsymptomen (maakt mij wel erg onzeker moet ik eerlijk zeggen) Wanneer kan je testen? Liefs Stephanie
Bedankt voor je reactie. Ik moet een dezer dagen ongesteld worden. (niet heel regelmatig) Het gevoel in mijn onderbuik en rug is sinds 2 dagen weg. Een uur geleden had ik een soort van hevige steek in mijn vagina (heel raar gevoel alsof er iets inzat, kon even bijna niet zitten) en net bij het afvegen een heel klein beetje bruin. Ik zal dus wel ongie worden... Raar is wel m'n menstruatie normaal door krampen wordt aangekondigd en dan is het een paar uurtjes later raak. Nu heb ik nog geen krampen. Jij in ieder geval gefeliciteerd! Ik lees hier wel vaker dat symptomen pas later kunnen opspelen. Probeer je niet te veel zorgen te maken!
Zou heel goed kunnen dat je zwanger bent hoor! Ik had dat ook, met een vaag gevoel in mijn buik na de eisprong. Een paar dagen voor NOD werden dit ongesteldheidskrampjes. Maar de ongesteldheid zette niet door, ik was zwanger. En het bloedverlies zou innesteling kunnen zijn. Dat is ook normaal een paar dagen voor je NOD. Spannend! Ik duim voor je!
Helaas! Menstruatie komt op gang. Het verloopt allemaal wat anders dan normaal. Gisteren heel klein beetje bruin. Tot vanochtend helemaal niets meer. Vandaag iets meer bruin en nu toch echt rood. Normaalgesproken krijg ik eerst krampen en komt vervolgens alles na een paar uur gelijk op gang. M'n cyclus begon net regelmatiger te worden en nu dus weer eerder dan verwacht. Pffff, valt echt geen peil op te trekken maar daar ben ik niet de enige in... Jij hopelijk meer geluk Roze78!
Dank je wel! Ik heb deze maand ook constant zo'n gevoel. Ik ben al eerder zwanger geweest, wat helaas uitliep op een miskraam, maar ik voel me nu hetzelfde als toen... Morgen ga ik testen, dus je hoort het wel! Maarja, ik weet ook dat je lichaam je vreselijk voor de gek kan houden, dus ik hoop er maar niet teveel op. Maar het zou wel fantastisch zijn!
Nou, je ziet het aan mijn banner: ik ben zwanger! Een dikke streep vanmorgen! 1975, jij heel veel succes met zwanger worden. Ik hoop echt voor je dat het je heel snel lukt! Liefs, Roze
Wat geweldig, proficiat! Ik had trouwens een vliesje dat meekwam met het eerste echte menstruatiebloed. Het eerste dat bij me opkwam was een vruchtzakje. Het was absoluut anders dan een stolsel in ieder geval. Misschien was ik dus heel pril zwanger en verklaarde dat dit gevoel en ook dat het opeens weg was. Gelukkig heb ik niet getest. Als het positief was geweest was dit natuurlijk wel een grote tegenvaller geweest. Geniet van je zwangerschap roze78!
Zou idd heel goed kunnen hoor, dat je een vroege miskraam hebt gehad. Zeker als je normaal nooit vliesjes verliest. Was je wel precies op de dag ongesteld geworden waarop je gerekend had? Balen joh. Je zult het nooit zeker weten denk ik. Hopelijk heb je deze maand meer geluk!