ik had me zo verheugd om na de bevalling lekker een tijdje in mijn nieuwe huispakjes te bivakkeren, maar ik kan ze niet meer zien! ben van 59 kilo naar 83 gegaan in de zwangerschap en al ruim 15 kilo weer kwijt! ik verlang zo naar een spijkerbroek en weer wat leuke kleding. maar vind het ook weer zonde om nieuwe kleding te kopen als ik nog meer afval, dan heb ik er straks ook weer niks aan. heb vanmorgen mijn noppies broek gepast, op het kleinste gaatje gezet... misschien ga ik die morgen maar es aan doen, moeten op verjaardag
Ik kon meteen na mijn bevalling mijn eigen kleding weer aan. Zat ook meteen weer op mijn eigen gewicht......ben ik erg blij mee. Ik weet ook wel dat ik in mijn handen mag knijpen, had het ook zeker niet verwacht. Ik weet ook wel dat je lichaam er nooit meer zo uit zal zien als voor je bevalling, maar je doet het toch ook ergens voor. Nou moet ik wel zeggen dat mijn lichaam er weer aardig hetzelfde uitziet als voor de zwangerschap. Niet om op te scheppen hoor, maar je wilde toch ook andere ervaringen lezen van moeders na de bevalling...... Kan me voorstellen dat je baalt dat je nog geen leuke nieuwe kleren kunt kopen, maar is wel een stimulans om nog meer af te vallen en misschien wel weer op je eigen gewicht te komen. Ik hoop het voor je!
Ik sluit me helemaal aan bij Danili, moet inmiddels voor het eerst van mn leven er op letten dat ik genoeg tussen doortjes neem, want bleef maar afvallen. Was tijdens mn zwangerschap ook nog geen 9 kilo aangekomen, dus er hoefde ook niet zoveel af!
nee had ik ook Clarike, was ook nog geen 9 kilo aangekomen. ik eet sowieso nooit veel snoep en koek, en in min zwangerschap heb ik ook niet heel veel meer gegeten, niet dat ik daarom dacht, maar gewoon ik had niet ,meer trek dan dat ik "normaal" had.
ik had wel meer trek, maar vooral in de eerst drie maanden en dan echt in gezonde dingen als fruit en groente, kwam daar dus idd ook niet van aan!
Ook ik hoor bij die hele kleine groep die direct na de bevalling alweer in haar oude kleding paste. Ik ben zelfs afgevallen, in vergelijking met voor mijn zwangerschap. Een tip om er toch leuk uit te zien is, trek een langer shirtje aan die tot net over de gulp van je broek valt of nog langer. Trek een "oude" broek aan van voor de zwangerschap, laat de gulp en de knoop open en doe een riem om. Zo blijft je broek op z`n plaats. Zo heb ik er bijna de gehele zwangerschap bijgelopen, met mijn "oude" broeken aan. Staat leuk en ik voelde mij daar beter bij dan bij mijn zwangerschapsbroeken.
Ook ik kan mijn oude kleren nog steeds niet aan, ik was ongeveer 20kilo aangekomen en er zijn er ongeveer 15 af... 10kilo in de eerste week en de week erop ong. 5 en nu schommelt het... ik moet nu ook maat 46 aan (minimaal) ivm mijn borsten... zit ook aan borstverkleining nu te denken
Tjemig........ Ik ben ook zo rond 9 kilo aangekomen (heb me tot op heden nog niet gewogen) Senna is op 26 januari geboren. Maar pas mijn eigen kleding niet! Past alleen niet om mijn buikje heen, verders past het allemaal prima. Hoop dat het nog wel gaat komen
Ik pas mijn oude kleding ook nog niet, mijn bovenbenen zijn dikker Ik ben wel weer begonnen met hardlopen dus hoop snel weer op mijn oude gewicht te zitten. Maar ik heb wel nieuwe kleren gekocht voor tot die tijd, anders had ik ook bijna niets leuks om aan te trekken.
mij past mijn oude kleding ook nog niet. Was 15 kilo bij gekomen en moet er nog steeds 7 afvallen. Het blijft schommelen, dan weer 1 a 2 eraf, dan weer erbij. Heb ook nieuwe kleren gekocht, nou ja, 3 broeken, de rest past nog enigzins. Maar dus helaas in een maatje groter. Ik wil graag weer op gewicht zijn voor de volgende zwangerschap, anders ben ik bang nooit meer op mijn oude gewicht te komen. En aangezien ik ongeveer 1.5 jaar tussen mijn kindjes zou willen, moet ik echt serieus beginnen met afvallen. Ga ook maar beginnen met hardlopen.
Goh, ik behoor ook tot een van de weinige gelukkigen die na de zwangerschap weer op gewicht zijn. Zelfs eronder......Tijdens de zwangerschap 10 kg aangekomen en na de zwangerschap bij de nacontrole, 12 kg afgevallen, dus 2 kg minder dan voorheen. Ik kon dus ook direct mijn gewone kleding weer aan en ik moet toegeven dat ik me direct weer een 'gewone' vrouw voelde, al die megakleding tijdens de zwangerschap, daar voelde ik me niet lekker in. Voor alle anderen, suc6 met de laatste kilo's.....
Ik behoor tot de pechvogels , ben 35 kilo aangekomen en er zijn er pas 20 vanaf nu die andere 15 nog , dus mn eigen kleren kan ik nog lang niet aan , maar ik ben gisteren begonnen met lijnen en sporten dus ik heb er vertrouwen in dat het goedkomt
met mijn eerste was ik zo weer op gewicht, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet echt op mijn eetpatroon let. vooral nu met twee, uit gemak en omdat de regel er nog niet helemaal ingebakken zit moet ik eerlijk bekennen dat ik niet zo heel goed op mezelf pas. als ik lekker een momentje rust heb wil ik dat vieren met iets lekkers en even lekker onder uit. ben eigenlijk sinds twee dagen (eindelijk goed weer) weer eens aan het wandelen, dus die beweging zal ook wel goed doen. af en toe de auto in en uit helpt ook niet echt voor de lijn. mijn streven is rond de 60 wil er eigenlijk niet meer onder want dan vind ik mezelf te dun voor mijn lengte. dus zo'n 5 al 6 kilo eraf en ik ben tevree. wil niet gaan lijnen nog ivm met bv, maar als ik het chocola etc laat staan komen we al een heel eind..
Ik ben tijdens de zws meer dan 25kg aangekomen (toen ben ik gestopt met wegen ) en pas dus nog niet in mijn oude kleding! Ik denk dat ik toch maar wat nieuws ga kopen, want in mn huispakken ed blijven lopen vind ik ook maar nix
ik denk dat ik gewoon een paar van die tuniekjes of lange dingetjes koop voor boven, zolang ik bv geef,ben na mijn dochter ook nog veel afgevallen en vind het gewoon doodzonde om een hele nieuwe garderobe aan te schaffen, maar inderdaad die huispakken komenmijn neus ook uit! he maar jij bent nog maar twee weken geleden bevallen, dat is toch niet zo gek dat je dan nog niet direct op gewicht bent..
Ik ben ook ongeveer 25 kilo aangekomen. Er is nu 19 kilo af, maar ik kan mijn broeken nog steeds niet aan. Ik heb toch wat kleren (broek en rokjes) gekocht. Ik ben nu ook weer aan het werk en moet er weer wat netter bijlopen.
ik ben sinds vorige week weer op mijn oude gewicht en paste na 6 weken weer in mijn oude broeken, ik was na de bevalling die zwangerschapsbroeken zoooo zat dat ik 2 nieuwe broeken heb gehaald ( een bruine en een zwarte) in een maatje groter als normaal. Heb ze in de opruiming gehaald, dus zijn echt niet duur geweest. Bovendien, mocht ik ooit weer zwanger raken, dan kan ik die broeken ook weer aan. Misschien een tip? Trouwens, ik weet niet of je wel eens rokjes draagt, maar misschien pas je die wel weer?
Ik was een week na de bevalling weer op mn oude gewicht en mn buik was eigenlijk ook gelijk weer plat maar ik pas mn oude broeken niet meer. Ik krijg ze met geen mogelijkheid dicht! Ik denk dat dit komt doordat mn heupen breder zijn geworden. Zou dit ooit nog goed komen?
hoii k pas ook me eigen broeken nog niet aan ik woog voor mijn zwangerschap 58 ben ong 13 kilo aangekomen en na de bevalling heb k 4 weken gekolft ben afgevallen moest nog 8 kilo gestopt met kolven en ja hoor nu weegk weer 71 k ad broeken gekregen van een vriendin van die stretch broeken maar voelde me er nie lekker in nu heb k een broek gekocht en zit duidelijk weer lekkerder in me vel is wel maatje 44 jaja maar ben gezonder gaan eten drink nu veel water k hoop dat k echt snel in mijn oude broeken kan sorry lang verhaal