Hoi hoi! Ook IK ben zwanger, bijna 15 weken!!!! Het was voor ons een complete verrassing, slikte gewoon de pil...Dus het was wel even schrikken!! Bij mij ging dat gevoel al snel over naar een oer-moeder gevoel, maar HELAAS bij mijn vriend niet. Hij ging ineens over alles twijfelen, maar wist vooral zeker dat hij nog niet toe was aan een baby. Na héél wat gesprekken, én gejank, zijn we er gelukkig wel samen uitgekomen! Klaar, zou je denken... Nee, niet dus. Hij kan die knop in z'n hoofd maar niet omzetten, blijft twijfelen... Hij vindt het daarom ook heel moeilijk om te reageren op felicitaties, kaartjes! En ik vind het héél moeilijk om écht te genieten van m'n zwangerschap! Het mooiste is toch dat je dat samen doet, met z'n tweetjes!!! Zijn er mensen die ervaring hebben met "twijfelkonten'? Weet ook 100% dat hij wel bijdraait.. maarrrr wanneer??? Hellup!!
Gelukkig geen ervaring hier. Hoop dat je vriend snel bijdraait en dat jullie er samen van kunnen gaan genieten. Veel geluk! Misschien draait hij wel bij als hij het op de echo gezien heeft?!/
Hoi Claudia, Allereerst van harte met je zwangerschap! 't lijkt me een lastige situatie waar je in zit... maar jullie hebben dit wondertje samen "gemaakt" en zijn er dus zeker ook allebei verantwoordelijk voor...klaar of niet ik hoop dat jullie er snel uitkomen!
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Veel mannen kunnen zich er tijdens de zwangerschap niks bij voorstellen, het is namelijk echt een vrouwen ding! Hij heeft de tijd nodig, en gun hem dat. Komt vanzelf, veel mannen hebben er pas een gevoel bij als ze de kleine daadwerkelijk zelf vasthouden. Groetjes Kalush
Hoi Ten eerste gefeliciteerd. Ik zou hem het boek van kluun geven: help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. het schijnt dat dat heel herkenbaar is voor een man Liefs Anette
heeft mijn mannetje (en ikzelf) gelezen, en is idd een errug leuk boek, volgens mij draait je mannetje nog wel bij hoor, zeker als hij straks de kleine uk in zijn handen heeft.......
Goeie tip dat boek van Kluun! Ik heb het nog steeds ingepakt liggen (wel al gelezen zelf ) voor als ik zwanger ben om het cadeau te geven aan m'n lief. Van harte met je zwangerschap! Hoop dat jullie snel samen gaan genieten ervan! Liefs Mirre
gefeliciteerd! hier kon "de man" zich er ook niet zo veel bij voorstellen. ondanks dat hij er overigens wel heel blij mee was was het tja.. beetje oppervlakkig blij leek het maar sinds de echo is hij helemaal in de ban van mijn buik lijkt het. zo'n klein bewegend wondertje.... hij si helemaal dolenthousiast nu. dus wie weet gaat het bijdraaien sneller dan je denkt (en anders toch zeker als de hummel er daadwerkelijk is toch?)
Als eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik hoop dat je mannetje snel bij draait en dat jullie er samen volop van kunnen gaan genieten!
Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik hoop ook dat hij snel blij word met de gedachtte dat hij vader wordt.
Ik ken het verhaal Claudia. Hier is het gelukkig ook goed gekomen en nu ligt er een kraaiende knul van 5 maand in de box. Zijn papa vindt em geweldig! En ik ook! Heel veel sterkte de eerste tijd. Je komt er vast goed door. En probeer te genieten, ook van elkaar! Het gaat zo snel... veel groeten!
Nou sterkte, ik hoop dat je ventje nog bijdraaid. Wel Gefeliciteerd, en hopelijk kun je snel genieten.
Gefeliciteerd! Laat anders over een maand een uitgebreide 3D echo (of 4D) doen, kan hij alles zien en vragen en ze hebben vaak alle tijd voor je. Hij draait vast wel bij! Probeer te genieten van je zwangerschap, het is zo voorbij en zeer binnenkort voel je je hummeltje al schoppen!
God meid, dat lijkt me een lastige situatie....al die gemengde gevoelens. Ik wil jou en je vriend toch van harte feliciteren met jullie zwangerschap. Ik wens jullie een hele fijne zwangerschapsperiode toe, waarin jullie allebei kunnen genieten van dit geluk. Ik wens je toe dat jullie snel samen kunnen mijmeren over de komst van jullie kleintje!