Jaaa ik ben weer ZWANGER! In januari 2013 is onze mooie dochter geboren na een zwangerschap van 23 wkn en hebben wij helaas afscheid van haar moeten nemen Nu alweer zwanger van een broertje of zusje voor onze zoon en dochter*, zo blij!! Maar hopelijk mag dit kindje bij ons blijven! Vandaag getest op 10 dpo
Wat verschikkelijk van je dochtertje Nu hopen op een "plakbaby"! Ik wens je een fijne zwangerschap! Ik durf mijn banner nog niet te veranderen. Ik test zondag nog een keer... Liefs!
Rachster, jij had ook al een hele duidelijke streep. Je bent gewoon hartstikke zwanger meid! Heb nu alleen nog teveel testen in huis, niet verwacht dat de eerste al positief zou zijn en zo vroeg Heb er nu nog 7 liggen!! En nog een digitale cb, maar daar wacht ik ook nog mee tot het weekend.
@BellaNoa: Ik ben erg voorzichtig... ik kan het nog niet geloven. Dit was ronde 3. Dus erg snel. Met mijn kleintje was ik ook in 3e ronde zwanger. Het is onwerkelijk want ik ben ook "al" 32 jaar. Ik heb ook nog veel testen liggen. En ook een digitale van CB. Die mag ik van mezelf pas a.s. zondag doen, op de 1e verjaardag van mijn kleintje Ik hou mijn lichaam ook de hele tijd in de gaten. Elke keer na het toilet om te checken. Ik heb zeker zwangerschapskwalen maar zolang ik nog geen "knaller" heb ben ik nog niet echt overtuigd...
Dat is wel leuk op de verjaardag van je kleintje! Misschien dat het dan meer door zal dringen als je echt 'zwanger' ziet staan Het kan nu ook nog alle kanten op inderdaad, we zijn nog vroeg met testen... maar het begin is er!
Wanneer ga jij de CB doen? Zaterdag of zondag? Ik had het trouwens verkeerd berekend, mijn 1e ongesteldheidsdag was 7 maart i.p.v. 4 maart... NOD dus over 4 dagen. Volgens een berekening uitgerekend op 15 december. Jij ook? Wanneer ga jij de verloskundige bellen voor een afspraak? Liefs
Ik ga denk ik vrijdag of zaterdag de cb doen maar moet eerst wat leuks halen voor de foto Ik ben ook de 15de uitgerekend! Hihi. Ga volgende week de vk bellen als ik m'n nod gepasseerd ben.. Heeft niet zon haast kan toch pas over 4 wkn voor echo
Leuks halen voor de foto? Om te laten zien? Wanneer gaan jullie het goede nieuws vertellen? Wachten jullie tot 12week? Wij gaan het zondag vertellen na de CB. De naaste familie is dan op visite en mijn beste vriendinnetjes. Ik heb een shirtje voor mijn kleintje met "stoer, ik wordt grote broer" erop. Die kan hij mooi aan zondag Mag jij niet eerder komen ivm met je miskraam?
Ja vorige keer had ik chocolade koekjes met roze en blauwe muisjes erop en de CB test er tussen. Vind ik leuk voor het fotoalbum voor later Denk dit keer een roze en blauw eendje ofzo... Mn moeder ga ik het dadelijk vertellen. Ze is net een beste vriendin voor me dus kan het toch niet geheim houden als ik haar zie. Ze komt altijd op woensdag op visite Heb zoonlief al een shirtje aangetrokken, met 'ik word GROTE BROER!' die had ik nog liggen van de vorige keer. Denk niet dat ik eerder een echo krijg, omdat ik de vorige keer geen miskraam heb gehad, maar onze dochter had een harftafwijking (ontdekt bij de 20 wkn echo). Kans op herhaling was minimaal, namelijk 1%. Al krijg ik dan wel vanaf 8 wkn vaker echo's, werd er toen verteld, maar dat is niet omdat het medisch dus moet maar meer voor onze geruststelling, dus dan mogen we zelf bepalen of we tot aan 20 wkn bijv om de 2 of 4 weken een echo willen. En misschien dat ik ook wel eerder dan 8 weken mag komen, maar vind dat zelf niet zoveel nut hebben, heb liever een goede echo bij 8 wkn, dan als ik te vroeg kom en er nog niks te zien is, of het hartje nog net niet klopt en ik dan in de stress zit. Wanneer ik het de rest vertel weet ik nog niet. Misschien mijn vader ook al volgende week omdat we dan daar gaan eten en misschien nog schoonouders en broer/zussen, maar denk de rest pas na de eerste echo.
Oh leuk! Ik plak ook altijd de test in het plakboek (de foto ervan) Grappig, jij hebt ook zo'n shirtje! Ben benieuwd hoe ze reageerd! Een hartafwijking? Heftig zeg! Door mijn miskraam mag ik ook eerder komen ivm stress. Maar eerder dan 6 week heeft geen zin idd. Spannend zo'n eerste echo! Ben benieuwd of we gelijk opgaan qua grote etc. van de baby!
Gefeliciteerd!!duim dat alles nu goed mag blijven gaan. Wat verdrietig van je dochertje!Heel veel sterkte in alles en ik wens je een goede en fijne zwangerschap toe!
@ Rachster, kom je anders hier mee kletsen? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/428702-zwanger-willen-worden-na-miskraam-wie-kletst-mee-deel-2-a.html
Gefeliciteerd BellaNoa! Ik sprak je laatst op een andere topic, en het duimen heeft blijkbaar gewerkt super!!
Jaaaa zo blij voor je Bella! Nogmaals gefeliciteerd meid. Heerlijk! Nu duimen dat we met de kerst allebei een prachtig kindje in onze armen hebben!