net een testje gedaan en die geeft een dubbele streep kan mn ogen niet geloven!!! dat word moeilijk mn mond dicht houden aankomende weken. hopelijk gaat t dit x wel goed. duim duim duim
Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat het moeilijk wordt om je mond te houden. Hier zitten we ook in dat schuitje sinds vandaag Groetjes
Leuk!! Gefeliciteerd!!! Hier ook sinds dinsdag een positieve test als alles goed zit wil ik het met kerst gaan vertellen ... zeker lastig om nu nog niks te zeggen
Van harte gefeliciteerd!!!!! Leuk zeg!!! En spannend!! Ik begrijp hoe je, je voelt... Wij hebben in augustus een miskraam gehad na 7 weken zwangerschap en nu zijn we weer opnieuw zwanger, we zijn nu 5 weken en het is echt heel spannend!!! We hopen zo dat het nu wel goed komt!! Dat hoop ik ook voor jou!!! Geniet er van!!!!
Het zijn er inderdaad best wel wat die in de zomervakantie jarig zullen zijn (als alles goed gaat.) Ik heb vandaag de gyn gebeld en kan voor de echo en gesprek terecht op 6 januari. En vanaf dat moment zal ons traject bekeken worden... kan nu al niet wachten we rennen de december masnd maar snel door. Haha