vanmorgen getest met digi van Clear Blue en die zegt dat ik zwanger ben!!!!!Ik kan het nog moeilijk geloven!! Om het aan mijn beste vriendin te vertellen ben ik op zoek naar de ene clip, het lijkt erop dat marco borstato hem ingezongen heeft maar dat weet ik dus niet zeker, ze laten o.a. een positieve test zien waarbij een vrouw op bed ligt die met haar handen over haar buik wrijft! (en ze zingen iets van : Groei maar.....) Liefs een super gelukkige Margriet
Oww, wat goed. In je banner staat inderdaad dat je mega-overtijd bent. Ik wens je een fijne zwangerschap toe.
gefeliciteerd en het liedje wat je denk ik bedoeld is slaap maar, als je wil heb ik ook een link voor je met de tekst
Gefeliciteerd!! Zocht je deze? http://www.dropshots.com/day.php?userid ... ime=114451 groetjes Pientje
Heel erg gefeliciteerd hoor!!! En nu lekker genieten Hoe ver ben je nu?...aangezien je volgens je banner behoorlijk over tijd was
hey margriet, gefeliciteerd hoor, geniet ervan!!!! Klopt het dat je alsnog 59 dagen overtijd was en dan tussentijds geen menstruatie hebt gehad????? Dus dan heb je wel je eisprong gewoon gehad? Tof voor je!!!
ik zie inderdaad dat ik erg overtijd stond, maar dat was gelukkig niet zo, ik ben hier een tijdje niet meer geweest omdat ik er teveel mee bezig was zo zie je maar!!!