Hallo allemaal , Ik heb vanmorgen een test gedaan en wat dacht je?? na een paar seconden stonder er gelijk 2 dikke vette strepen!! Ik ben nu dus zwanger...... het voelt allemaal nog heel onwerkelijk maar hoop dat daar snel verandering in komt. Mijn man is nog op zee die komt vanavond of vannacht thuis en die ga ik dan het heugelijke feit vertellen. Maandag ga ik een afspraak bij de dokter maken om te kijken hoever of we zijn, omdat ik nogal onregelmatige cyclussen had sinds ik gestopt was met de pil, maar ik denk zelf dat het nog wel heel pril is een week of 4, 5. Nou voor de rest hoop ik dat alles goed zal gaan. zwanger.......zwanger...........zwanger.........zwanger........
Super meid!! Van harte gefeliciteerd!!! Geniet maar van de blije roes waarin je nu verkeerd, wat zal je man opkijken als je het hem verteld zeg leuk
Gefeliciteerd, hoor!!! Leuk! Nu maar wachten tot je mannetje thuis komt... spannend! Weet je al hoe je het gaat vertellen? Heb je nog iets speciaals in gedachten? Of gewoon: vertellen!
Dank je voor al jullie felicitaties....... Ik ga voor mijn man denk ik een speen kopen met papa is the best erop en die geef ik dan als hij thuis komt. En voor mijn ouders en schoonouders ga ik denk ik een rompertje laten bedrukken met : jullie worden opa en oma erop.... Ik kan het nog steeds niet geloven, ik zwanger??
Leuk hoor, ik ben benieuwd hoe je man reageert! En de trotste opa's en oma's... Van harte gefeliciteerd!