Ben ik weer met m'n testen. Ik had vandaag toch echt wel een knaller verwacht, omdat hij eergisteren al erg donker was en mijn urine is nu erg geconcentreerd. Maar hij is lichter geworden ik ben nu echt super onzeker. Onderste is van vandaag.
Ik weet niet wat jij ziet. Maar ik zie al 2 dagen een knaller Hoe ver ben je??? En ik denk dat t helemaal prima gaat daar binnen maar dat je jezelf moeilijk maakt...
4 wk en 5 of 6 dagen. Ja ben erg onzeker🙈omdat ik helaas ervaring heb met niet verder oplopende testen.
Ze kunnen niet meer verder oplopen hahahaha die van vandaag is een beetje een gare test, maar de onderkant van beiden streepjes is weer knal hoor. Kap met testen en begin te juichen 😜👍🏻😘
Meid ik weet na 3 mk echt hoe t voelt... maar heb vertrouwen en stop met elke dag testen. Die stress is niet goed. Jouw streepjes trouwens wel die zijn top
Onderste lijkt misschien wat lichter maar dat is je controle streep ook! Dus is gewoon een hele mooi test!!
Wat een mooie testen!! Heel herkenbaar door willen testen omdat hij knal moet zijn om vervolgens weer in de stress te zitten omdat hij niet knalt. Wat ze hier boven ook al zeggen stop echt met testen je word er alleen maar onzeker van. Ze zijn hartstikke mooi. Testen in de prullenbak en nu proberen te genieten😉
Stop met testen! Je hebt knaltesten! Je zal toch moeten afwachten. Ik weet ook hoe lastig het is. Bij mijn miskraam had ik een knaltest maar toch ging het mis. Uiteindelijk is het afwachten. Voor nu ziet het er super uit! Gefeliciteerd!
Mijn test was niet zo knal als die van jou, en nu toch al 36.5 weken zwanger.... Ook de ene test is niet het zelfde als de andere test, maar denk dat je toch echt kan gaan genieten
ik snap je onzekerheid, maar meid je bent hartstikke zwanger dus stop met testen en ga genieten! Gefeliciteerd!
Dank jullie wel voor de reacties. Heel lief. Ik had bij m'n dochter wel een mega knaltest die donkerder was dan de controle streep. En nu niet. Dat geeft wat onrust. Maar ik moet het inderdaad proberen naast me neer te leggen. Nogmaals dank voor de reacties
In de Volksmond heten dit al knaltesten Sommige testen uit zelfde pakje en zelfde urine kleuren nou eenmaal anders. Zal hieronder foto posten... Mijn test bij dochter met 4.5 en zelfde tijd, urine en pakje. 2 diverse testen...
Bedoel je dat de bovenste test dezelfde urine is als de onderste 2. Of dat de onderste 2 op dezelfde foto van dezelfde urine is?
Stoppen met testen, meid Ik weet hoe moeilijk het is om vertrouwen te hebben na verschillende MK's, maar die testen maken je alleen meer onzeker Ik heb één 2v5 test gedaan en één ClearBlue met indicator. Voor de rest probeer ik toch ietwat vertrouwen te hebben in de natuur...
Nee meid helemaal niet dezelfde kleur. 1 knalde donkerder dan test streep en de andere maar net zo dobker. Was alleen even ter info. Stop met testen. Als zelfs IK dit kan na m'n 3e mk vorige maand moet jij dit ook kunnen. Het zal je een hoop stress schelen. Ps; yes je bent zwanger!!! 😍