20 weken zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door sammybaby16, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammybaby16

21 apr 2012
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    hallo allemaal !

ik ben 20 weken zwanger van de 2e ! het wordt een meisje we hebben een zoon van net 2 geworden , en ik ben een beetje op zoek naar wat maatjes die in hetzelfde schuitje zitten gewoon lekker kletsen probleempjes delen je kent het wel !

wie weet heb je daar ook behoefte aan , en kunnen we elkaar wellicht een beetje ondersteunen hierin !!!

groetjessss

2. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Hoi sammy,

Ik ben bijna 22 weken zwanger en heb ook al een dochter van 2 jaar en 2 mnd. Dus we lopen een beetje gelijk op qua alles! Hoe voel jij je?

Groetjes!

3. sammybaby16

21 apr 2012
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    he hoi wat leuk dat scheelt niet zo veel nee !
    ja hier gaat het wel goed hoor ben heel ziek geweest misselijk spuugen maar dat is gelukkig al beetje beter :)

hoe gaat het met jou ? geen kwaaltjes :) of helaas wel

groetjess

4. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Ja ik heb ook erg veel gespuugd helaas in de eerste 16 weken. Dus ik zit na het afvallen nu weer op mijn startgewicht als van voordat ik zwanger was. Maar goed, gelukkig gaat het nu wat beter.

Wij krijgen trouwens ook een meisje.

5. sammybaby16

21 apr 2012
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    ow wat leuk ! gefeliciteerd !!! altijd bijzonder te weten wat het wordt he ;) voel je je nu wel beetje beter dan ? niks aan die misselijkheid vooral soms moeilijk als je al 1 hebt omlopen , al moet ik zeggen dat mij dat er wel wat doorheen heeft gesleept maar helaas ook thuiszitten van het werk binnekort maar weer eens voorzichtig oppakken ik zit in de zorg werk jij ook ? groetjess

6. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap

Deel Deze Pagina