onverwachts maar blij met ons 3e wonder

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by angel74, Mar 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    hallo allemaal

we zijn zwanger van ons 3e wonder
    zo onverwachts en niet gepland maar super blij
    wens iedereen hier een fijne en goede zwangerschap

liefs angel

2. elie5209

elie5209 Actief lid

Feb 16, 2009
    256
    0
    0
    Gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van!

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    dank je wel

ik was net je verhaal aan het lezen over de echo heel vervelend ik hoop dat het voor jou ook goed uitpakt en dat alles goed is en de echo nog veel te vroeg was.

liefs angel

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    dank je wel

zat net je verhaal te lezen over je echo heel vervelend hoop dat het allemaal goed is en je gewoon te vroeg een echo hebt gehad

liefs angel

5. elie5209

elie5209 Actief lid

Feb 16, 2009
    256
    0
    0
    die echo klopte inderdaad.... Heb na die echo een test gedaan en die was negatief. Moest wachten vd huisarts tot ik ongesteld zou worden. Als dit binnen een maand niet zou gebeuren moest ik tabletten gaan slikken. Dit was vorige week en ik vertrouwde het niet en zie mijn album....Ben alweer zwanger! Dus we gaan samen genieten!

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    hoi

dus als ik het goed begrijp heb je inderdaad een mk gehad? maar nu weer zwanger? fijn voor je zeker van genieten.
    bij mij was het ook wel een onzekere periode ik had echt het vermoeden dat ik zwanger was maar de test nog nega dacht zeker nog te vroeg.
    moest de 19e voor een strijkje naar de gyn nou zij heeft dus een echo gemaakt en ja zoals het er op leek inderdaad zwanger dus 5-3 terug voor temijn echo die week na de 19e een test gedaan en weer nega snapte er niks meer van dus gebeld toen zei ze nou dan ben je gewoon niet zw nou geloofde er niks van en zei dat ik wel na de echo ging want wil het echt 100
    % zeker weten .
    nu afgelopen dond echo gehad inderdaad vruchtzakje te zien maar verdern nog niks dus waarscheinlijk nog te vroeg nu de 23e terug nou ik kan me voorstellen dat het nog te vroeg was want na mijn berekening ben ik inderdaad net 5wk maar heb het al vanaf het 1e moment gemerkt.
    nu gieren de hormonem met de dag omhoog pff maar beter zo dan anders om zeg ik maar dit is van mij en mijn vriend de 3e zelf hebben we ieder al 2 kind uit een eerder relatie dus wel een wonder slikte de pil

geniet er zeker van

liefs angel

7. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd meid :D

8. elie5209

elie5209 Actief lid

Feb 16, 2009
    256
    0
    0
    Nou goed dat je hebt volgehouden...Dat had ik dus ook. Heb inderdaad een vroege miskraam gehad. Da denk ik zelf tenminste...Die mevrouw van de echo zei dat dat het er vanzelf wel uit zou kmen en de huisarts zei dat ook. Ik wachten maar er kwam niks. Toen iedereen zei dat ik die pillen moest gaan halen om de boel op te wekken vertrouwde ik het niet....wist zo zeker dat er meer aan de hand was! Ik denk zelf dat die kleine bloeding die ik had gewoon ongesteld zijn was. En sinds ik afgelopen zondag alleen maar positieve testen he zit dat wel goed denk ik. Ik ga morgen de verloskundige bellen en dan horen we het wel....geniet er in ieder geval maar lekker van!

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    vaak voel je zelf het beste hoe het zit en het is bij ieder anders
    naar je eigen lichaam luisteren is het beste dat voel alleen jij
    wanneer was je laatse ongi? die van mij 2-2 volgens mij dan maar volgens mij gyn 5-1 dus dan zou ik nu 8wk zijn nou heb gelijk gezegt dat het niet klopt dan zou ondanks een leeg vruchtzakje de test alsnog postief aan moeten slaan lijkt mij dan he maar ikvoelde pas het laatste weekend van jan dat ik zwanger zou kunnen zijn puur een gevoel kan het niet uitleggen 2-2 laatste ongi gehad heel ligt en zonder krampen dus test gedaan ma nega toen eind die wk weer ook nega ben 16-2 gestopt met de pil omdat mijn vermoeden steeds sterker werd toen 19-2 echo gehad waaruit inderdaad bleek zwanger maar wel heel pril toen heb ik 22-2 een lichte bloeding gehad bij het afvegen alleen en die maandag 23e een drupje meer niet toen ik belde zei ze kan een innestel bloeding zijn nou die heb je meestal tussen de 3e en 6e week dus kan dacht ik. maar ik zei kan ook aan liggen doordat ik met de pil gestopt ben en daarom dit nog heb gehad nou dat kon maar dacht zij van niet .
    toen de 5-3 naar echo inderdaad vruchtzakje te zien maar verder nog niet nou dat kan is 2-2 mijn laatste ongi geweest ben ik inderdaad nu pas 5wk of bijna 5 dus dan zie je nog niet veel he op zon echo en als je te weinig hcg hebt ook nega test nou die had ik dus ook nog die week ervoor en bij mijn vorige 2 zws had ik ook pas posi test vanaf de 6e wk en voelde ik ook vanaf dag 1 dat ik zw zou zijn en nu sins 4 dagen puisten in mijn gezicht en pas sins 3 dagen hevegi pijnlijke tepels dus kan me niet voorstellen als je vruchtzak leeg zou zijn en je geen bloeding heb gehad en toch al 8 wk zou zijn met een lege vrucht zak dat je hormonen dan maar blijven stijgen .

wens je morgen veel sterkte toe maar volg je eigen instinct dat is het beste en laat je niet zomaar afschepen .
    lijkt denk ik inderdaad een beetje op dat verhaal van mij ?
    zo zie je maar
    liefs

10. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    gefelciiteerd
    geniet ervan

11. elie5209

elie5209 Actief lid

Feb 16, 2009
    256
    0
    0
    Lijkt inderdaad op elkaar! Mijn laatste menstruatie begon op 30 januari. ook een hele lichte bloeding....Daarna niets meer....Heb sinds een week of 2 sterk het gevoel dat ik zwanger ben! We horen het morgen wel!

12. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    2,133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    gefeliciteerd :D

Share This Page