Hey meiden,, Zijn jullie ook al druk met namen verzinnen,, wij wel ( ookal zijn we nog niet zwanger ) Ik ben erg nieuwsgierig naar de namen die jullie hebben verzonnen of hoe jullie kids heten. Dit is ons lijstje: Meisjes: * Emma * Niene * Fenna * Sofie * Julia * Lieke * Lisa * Britt * Fee * Evy * Liz * Elise * Eefje Jongens: * Sem * Daan * Jesse * Thijs * Job * Luka * Levi * Milan SO SHOOT ! xxx
Mijn meisjes naam mag je wel weten aangezien het een jongen word haha.. als het een meisje zou worden zou ze Haley gaan heten en de naam die het word hou ik nog lekker geheim.. al ben ik heel erg aan het twijfelen geweest tussen 2 namen.. de andere naam die ik niet gekozen heb is Dani..
mijn oudste heet : Sam Joshua Adrian Sam = vond mijn vriend zo leuk Joshua= ik vond joshua zo leuk in Dawsons creek haha waarom dat mag Joost weten Adrian= Omdat mijn vriend eigenlijk Adriaan heet. Mijn Jongste heet : Revi Sepp Revi= omdat we niet konde kiezen tussen, Levi Ravi, Remy dus een mengelmoesje. Sepp= Zag de naam in de VI (voetbal international) staan, volgens mij een FC groninger! We wilde het eigenlijk een beetje Engels houden, of in iedergeval. dat het een beetje Engels klinkt hihih
Als er bij ons een brusje komt... Voor een jongetje: Arne Voor een meisje: Anna-Elle Had Julie een jongetje geweest was het een Joran geworden.
voor een jongn hadden we er een paar: *levi *bradley *Jayden Er werden van vriendin en kennissen 2 kinderen geboren.. 1tje levi andere bradley dus er blijft er nog 1 over:> En voor een meisje was ie al heel snel duidelijk, die vond me vriend heel erg mooi! Cloe Mischien als de volgende een meisje word
Mijn zoon noemt Keano van Keanu Reeves. We waren al een tijdje bezig met zwanger worden toen we naar Amerika gingen. We liepen in Hollywood over the walk of fame tot plots op een groot digitaal scherm reclame was over Keanu Reeves. Ze zeiden letterlijk 'you never know when the miracle will happen, but when it does.... ' en toen verscheen de naam Keanu Reeves. Dus die keuze was snel gemaakt... hihi Toen ging het tussen Keano en Jelle, voor een meisje Ilana of Kayleigh. Nu zijn de namen Nore (zeker onze meisjesnaam) Emma Hayden Lola Jasper (zeker onze jongensnaam) Nio Quinten Jayden
Mijn dochter heet dus Louise, we wilden een mooie, elegante naam die niet al te veel voorkomt en in diverse talen uit te spreken is. Ook moest hij passen bij de achternaam en niet makkelijk af te korten.
stond en staat op het lijstje misschien voor ooit nog een 2de komt zijn dit nog kansen : jongens : Iain ( zo gaat ons zoontje nu noemen ! ) Ilan Sebe Yenzo Yari Ayden Rens Hayden Wannes Ilijah Rhune Cayden Jarno Cody Ayko Bent Kyan Ilay Ceyla Lex Jenne Finn Lenne Drew meisjes Jelte ( als dit kindje een meisje was ging het zo noemen ) Sienna Yara Lisse Rane Senna Mila Hayley Noa Amber Bente Demi Ayko Xante Sente Syra Linn Sieta Yenthe Fiebe Minthe Lexi
zooow je hebt al een mooie waslijst. ons kindje zou yinte geheten hebben als het een meisje werd maar het is een knulletje en daar hebben we nog geen naam voor ( zie topic ideeen zijn welkom ) dus kan je zijn naam nog niet vertellen
Mijn zoontje heet Kick.. meisjenaam hou ik voor me (wie weet ). Wij wilden een gewone Nederlandse naam die toch niet zo heel veel voorkomt en ook geen gedoe met uitspraken enzo. Het is ook echt een KICK!
Onze zoon heet Aimar; de volgende namen stonden ook hoog op ons lijstje: - Jesse - Jonathan - Jordan - Naím Voor een meisje hadden we al heel lang een naam, maar nu 1 gevonden die beter past bij Aimar. Maar beide hou ik liever geheim.
Mijn zoontj heet : BRYAN was ie een meisje zou ze : YARA hebben geheten! Nu ben ik in verwachting van ons 2e knulletje en die naam zeg ik niet!hahaha maar de 2e naam die we hadden en niet geworden is : MIKE Voor een meisje was de 1e naam ROBIN, en 2e was GWENN...
Wij zijn dan nog niet in verwachting maar we hebben wel al de volgende namen: Meisje: Sadie Liv Fay Norah Tess Meg Jade Jongen: Seth Kian Dean Jace Colin Kay Senn Owen Ik hoop dat iemand er iets aan heeft groetjes Rianne
Mijn zoontje heet Dyon. Dat was de enige naam die de hele zwangerschap heeft overleefd. Een meisjesnaam hadden we niet eens...