JJAAAaaaaaaaa

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Alita, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Ik dacht ik maak hier even een onderwerp van...

Het is vandaag precies een jaar geleden dat ik positief teste!!!
    Ik heb deze test wel drie dagen herhaald omdat ik niet wilde geloven dat ik al zo snel zwanger was. :( Het was al de tweede keer meteen gelukt! :D
    Ik heb de test alleen gedaan en kreeg zo`n beetje een hartaanval...

:D :D :D als ik er aan terugdenk :D :D :D was het vorig jaar rond deze tijd het begin van een nieuw leven, het begin van onze mooie meid Selina Lorena :D

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dat zijn supermooie momentjes om aan terug te denken !

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Dat had ik ook op toen en met zijn verjaardag zei ik moet je kijken nu al zo groot en vorig jaar lag ik me suf te persen op het kleine frummeltje!

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Heerlijk moment he?
    Zo heb ik in augustus (toen was het een jaar geleden dat ik positief testte) een reeks verhaaltjes op m'n hyves geschreven, ik ervaarde het echt als een sweet memorie. Wat een bijzondere tijd, zeker gezien het feit dat we zoooooolang op die derde zwangerschap hadden moeten wachten.

Geniet ervan!

5. Alita

Alita Niet meer actief

niemand meer met een verhaal....

6. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Het blijven mooie momenten waar je elk jaar aan terug denkt. Ik had bij Jasper nog geen zwangerschapstest gedaan en we zaten in de aula v/d begraafplaats want mijn man's oma was helaas overleden. Toen haar kist de aula ingereden werd werd ineens overvallen door het idee dat ik misschien weleens zwanger kon zijn. Zo apart.
    We hadden net besloten om in het voorjaar er weer voor te gaan en het was toen december. Een paar dagen na de begravenis heb ik getest en ik was inderdaad zwanger!

7. Krul

Krul Lid

4 dec 2008
    69
    0
    0
    Juf
    Zeeland
    Toevallig! Bij mij was het donderdag precies een jaar geleden! :D
    Ik had precies hetzelfde gevoel, want wat is ons leven in een jaar veel veranderd. Voor ons was de test ook heel speciaal. Niet omdat het na twee maanden al raak was, maar omdat het na twee jaar eindelijk raak was! :D

8. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    mijn eerste dag van me laatste mesntruatie was op 14 november 2007.
    Volgens de termijn echo was ik zwanger geraakt op 30 november 2007)mijn verjaardag :)
    14 november 2008 werd ik weer voor het eerst sinds me bevalling ongesteld dus precies een jaar later. En op mijn verjaardag dus de 30ste vierde ik dus ook zijn verwekkings dag. Bizar eigenlijk he :)

9. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    ik krijg altijd weer kippenvel als ik aan dat moment denk....dat was echt een van de mooiste momenten in mijn leven

10. Alita

Alita Niet meer actief

Mooi he dames!
    Ik ben waarschijnlijk op bijna dezelfde dag als mijn moeder zwanger geraakt 25 jaar geleden! Hoe bizar is dat?
    Wij zijn op dezelfde dag geboren met maar een uurtje verschil!
    Ja dat vindt ik natuurlijk ontzettend speciaal. Wij schelen precies 25 jaar.
    Daar gaan mijn verjaardagen haha, nee juist nu kan niemand op bezoek komen zonder mij ook iets te geven niet? hihi

11. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Haha, ik heb nu al zoiets van ,bijna een jaar geleden was ik voor de laatste keer ongesteld,bijna een jaar geleden hebben we hem gemaakt bijna een jaar geleden had ik DE eisprong, bijna een jaar geleden deed ik de test.

Ik heb van de week m'n agenda van 2008 nog eens doorgebladerd, vandaar! (dat hield ik toen allemaal bij) (priveagenda dus :))

Erg leuk om even bij stil te staan hoe gelukkig ik was met die test, de echo enz. En hoe gelukkig ik nu ben met m'n lieve schatje!

12. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Bij mij was het ook precies vorige week vrijdag 1 jaar geleden :) .

Ik was "al" 5,5 week zwanger toen, had niet eerder durven testen, want ik was al zo vaak overtijd geweest zonder resultaat. Dus dit keer zou het weer wel vals alarm zijn. NOT :) ! Hier duurde het meer dan 2 jaar voor ik zwanger was, maar ik kon het ook niet geloven toen het wel zo was. Ik had ook geen kwaaltjes ofzo.
    Nou het resultaat is ernaar, D. is inmiddels al weer 4 maanden :D

13. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    voor ons breekt dat moment ook bijna aan. We zijn 15 februari 1 jaar getrouwd en toen was ik dus al heel pril zwanger, zonder het te weten. Een paar dagen na de bruiloft teste ik ook posi, terwijl ik nog dacht dat mijn menstruatie uitbleef door de zenuwen!
    toch wel een mooi moment om even bij stil te staan.. en wat gaat de tijd dan toch ook weer hard he..... "zucht"

Deel Deze Pagina