Jjeejj wij zijn zwanger!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ch11, 21 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Jjjeeejj wij zijn zwanger!

Gister en vanochtend 2 duidelijke positieve testen gehad.

14 februari hebben we een miskraam gehad .. Ik wou aankomende week de verloskundige bellen voor een eerste afspraak over een paar weken.

Is het normaal dat ik vraag als die afspraak iets eerst kan dan 10 a 11 weken? Zo ja .. Met hoeveel weken, hadden jullie een afspraak voor een eerste echo ( na een miskraam )

Ik ben nu 4 weken en 6 dagen en ontzettend opgezette buik. Ik heb zo het idee dat ik al vroeg in de zwangerschap mijn buik niet meer kan verbergen. ( komt misschien door de eerste zwangerschap ) hadden jullie met een Tweede al sneller een buikje, ik ken dit niet van de eerste.

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ten eerste gefeliciteerd :D

Ik had in Juli een miskraam met 5 weken.
    In December weer zwanger en mocht voor mijn geruststelling een echo met 7 weken.
    Vond het zelf wel erg fijn om te wetem dat ik in elk geval echt zwanger was/ben en dat je dan weet dat het op dat moment goed zit.

3. leutjj

leutjj Niet meer actief

Gefeliciteerd !!

Toen ik na mijn miskraam weer zwanger was, gingen we naar de vk met 7 weken.
    Als je een miskraam hebt gehad doen ze dat bij ons standaard dat je de volgende keren als je zwanger word met 7 weken al langs komt.

4. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche

Dankjjee! :D

Oh dat is fijn dan .. Ja precies, toch het idee van: als het dan nu maar goed zit, zekerheid.

5. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche

Dankjjee ..

Oke, dan kan dat dus in iedergeval wel .. Ik zat al, straks moet ik nu nog 5 a 6 weken wachten.

6. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Gefeliciteerd :D!

7. LianneE

LianneE Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

Na mijn mk heb ik een echo gepland met 8+0. Omdat ik een MA had gehad wilde ik een termijn waarop t zeker goed/niet goed zou zijn (rond 6 kan soms t hartje net wel of niet zichtbaar zijn, afh van de kwaliteit van het apparaat).

8. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Gefeliciteerd!!! Veelal kan je eerder terecht na een miskraam. Geef het duidelijk aan en dat je het daardoor erg spannend vind.
    Prettige dn zorgeloze zwangerschap gewenst!

9. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Ik kreeg na mijn mijn miskraam met ruim 7 weken een echo en een week later weer 1!

10. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Bij ons mag je altijd een vroege echo rond de zeven/acht weken.

11. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat!!!

12. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Gefeliciteerd! Ik zou ook vragen om een echo met 7/8 weken. Ik duim dat het allemaal goed mag gaan!

Deel Deze Pagina