Ik vind het echt bizar, zoveel borstvoeding! Ze is echt uitgeput, en het lijkt mij dat het kindje de borst meer pakt als tutje.
25x mijn god!..... maar nu willen ze van de een op andere dag stoppen??? dan ontploffen je tieten toch.... en dat is wel een hele grote overgang voor dat kindje ben ik bang.... ben benieuwd hoe dat gaat.
Ik snap die man wel. Ik denk dat er heel veel zijn die zo zijn. Hele dag gewerkt komen thuis en willen de kindjes vertroetelen... Moet wel zeggen dat ik blij ben dat die van mij streng is en gewoon grenzen stelt. Op de tafel liggen o.i.d is er hier echt niet bij hoor.
Die vrouw durft niet los te laten. Maar dat snap ik goed, want hij geeft haar ook geen gevoel dat hij het wel even overneemt.
Hahah ja zo zijn er zoveel. Alleen dit is wel heel erg hoor. Hij komt echt over als iemand waar je zo over heen walst..Niet het type waar ik voor zou vallen.
Weet je wat ik nog het meest shocking vind van het hele programma... hoe slecht sommige mensen in engels zijn! Dat krijg je toch gewoon vanaf de basisschool? Of ben ik nou gek? Die vader spreekt 3 woorden engels en ze sprak een meisje op straat aan wiens kind zijn schoentje uit schopte en die verstond echt niks! Haar moeder van dik in de 60 moest notabene vertalen.
Jaaaa daar verbaas ik me ook over Nou ben ik echt heel goed in Engels dus misschien makkelijk praten, maar zelfs mijn zoontje van 5 krijgt in gr2 al Engels. Elke maandag krijgt hij Engelse les. Daarnaast praat ik ook veel Engels met hem, vind dat echt wel belangrijk hoor.
ow mijn vent ook niet hoor, beetje basic spul en dat was het alleen met zoiets is het wel handig om engels te kunnen.
Ja snap je niet he. Hier geen Engels gehad op de basisschool, misschien een paar woorden. Maar wel ophet voortgezet natuurlijk en spreek goed genoeg Engels.
Och.... Die arme emma.. En ook zeker mama. Triest! Maar mooi om te zien hoe ouder(s) er open voor staan!