Ik denk ook dat ze echt op is! Maar zo zielig voor de kindjes... Zou er dan niemand in de omgeving dit opmerken en kunnen helpen?
Inderdaad, moeder is dood en dood op. Sneu :x Ik zit hier gewoon met tranen Maargoed, fijn te weten dat deze programma's vaak 'goed' aflopen
Ik zit met tranen in mijn ogen te kijken. Dat arme jochie En die moeder, dat is pure wanhoop lijkt mij. Goed dat ze hulp krijgt.
Ik vind dr ook erg (te) hardhandig. En zoveel schreeuwen Maar als ik naar mezelf kijk, na 1 nacht slecht slapen heb ik al weinig geduld. Dan verhef ik mijn stem sneller, pak ik ze sneller bij de arm en zet ik ze minder geduldig op de trap. Mijn grens is dan ook vrij snel bereikt. Die vrouw heeft 2 kleine kinderen, net een jaar gescheiden van een man met zware psychische problemen en heeft volgens mij geen enkele nacht fatsoenlijk geslapen. Ik vind het vooral knap dat ze beseft dat dit ECHT niet kan en ze hulp zoekt 👍 Ken er genoeg die denken dat ze helemaal geen hulp nodig hebben.
Als je ze zo op camera een klap durft te verkopen vrees ik voor nog heftigere mishandeling in het dagelijks leven.
Haar handelen is niet goed te praten maar wel begrijpelijk vind ik, met die historie, chronisch slaaptekort en er alleen voor staan. Goed idd dat ze hulp zoekt.
Helemaal mee eens. Deze vrouw is gewoon doodop en weet niet meer waar ze moet beginnen. Wel triest hoor..
Mee eens. Ik ben ook niet te genieten na 1 of 2 nachten slecht slapen en dan alle andere dingen die er bij haar bij komen. Snap wel dat je dan niet meer weet waar je het zoeken moet. In ieder geval goed dat ze hulp wil en door heeft dat dit niet zo kan. Hoop dat zij persoonlijk ook goede hulp krijgt.
Precies! Je zie haar constant de verkeerde keuzes maken. Het is een trieste situatie, maar ik krijg er ook de kriebels van. Dat je denkt, wie is hier nou de moeder?M en dan in de intro, 'de piepjonge moeder van27'... Ik ben ook 27 en nr 2 is er bijna ( liefst vannacht nog ), maar zo als daar gaat het hier niet hoor...
Ik heb 10 minuten gekeken en heb weggezapt. Heel sneu en alles voor die moeder hoor zo'n zielig hoopje zelfmedelijden.... Mijn moeder was alleenstaande moeder van 3 kids, zonder mam, familie etc om haar heen en heb dit soort acties thuis NOOIT meegemaakt. Hoe erg mijn moeder er ook doorheen zat. En piepjong?! Nou, sorry.... Piepjong is dit dus echt niet he, 27 jaar... Ik ben net geen 27 en heb er ook 2 en voel me echt geen piepjonge moeder ofzo En zoals zij met haar kinderen omgaat, gebeurt hier niet, ook niet na een slechte nacht want dat begrijpt een jongetje van 3 gewoon niet.... Ik ben echt niet in de wieg gelegd voor dit soort programma's irriteer me dood. Goed dat ze hulp zoekt, vooral voor haar 2 kids want die hebben hier absoluut niet om gevraagd
Nou voor iedereen die het niet begrijpt. Wees blij, want dan ben je gezond. Deze vrouw heeft idd hulp nodig. En zij vraagt hulp!!!
iedereen zit anders in elkaar. Misschien kan jij meer hebben dan zij. Daarom heb je mensen met psychische problemen, en mensen zonder problemen. Als je dood en dood op bent, en je bent gescheiden van de liefde van je leven omdat je zijn psyschische toestand niet meer aan kan en geisoleerd leeft, plus geen 1 nacht normaal slaapt en een kind hebt wat echt mooi luistert en je van alles probeert wat nooit tot een resultaat lijdt, kan ik me best voorstellen dat je soms te ver gaat , puur uit wanhoop. Begrijp me niet verkeerd want ik keur slaan en schreeuwen niet goed, maar dat het bij jou en vele anderen niet gebeurd wil niet zeggen dat en ander het ook aan kan.
Oh bahhhh. Ze is wel echt heel vies. Gore koelkast, beestjes, chloor binnen handbereik van de kleintjes. Dat vind ik niet goed te praten.