Pfff balen maarre zou jeugdzorg er misschien mee bezig zijn want er is gezegd ivm privecy redenen zetten ze het niet online ?
Ik had gemaild met RTL en zij geven als antwoord dat de deelnemers bezwaar hadden en het daarom niet online gezet wordt. Dit geldt ook voor aflevering 6. Ik baal er wel een beetje van, want ik vind het erg interessant om te volgen en was dinsdag helaas niet thuis.
of ze willen niet dat het hun jaren achtervolgd... want alles wat op internet staat staat er nog jaaaaaren op...
De eerdere aflev ook niet gratis meer terug te kijken toch? Zo wel, zou je dan hier link willen plaatsen?
Omdat het ook behoorlijk pijnlijk kan zijn lijkt me. Edit, zenuwpijnen zijn best heftig... Gordelroospijn (herpes zoster pijn)
Beetje late reactie maar ik heb gordelroos gehad en dat deed echt verschrikkelijk pijn. Dat is niet zomaar een huiduitslag maar gaat in je hele systeem zitten. Heel veel ibuprofen gehad wat bijna niet hielp dus kan me die morfine wel voorstellen. Overigens ook wondroos gehad, vond ik nog pijnlijker.
Nou nou wat een vreselijk mens....niet normaal hoe ze die kinderen rond commandeert en tegen ze schreeuwt en scheldt. Lol "het gedrag van Demi moet veranderen anders escaleert het" Hoezo bord voor je kop?
Die moeder kan volgens mij niet normaal praten tegen de kinderen. En dat klein neren van haar verschrikkelijk.:x