Die vader gaat leuk met de kinderen om mag die moeder wel meer doen. Die vader vind het schreeuwen zelfs erg ik zou er al lang wat van gezegd hebben als mijn man altijd zou schreeuwen.
Zielig moeder kan niets leuks meer zien aan dat meisje. Maar aan de ogen van het meisje zie je de vraag naar of ze wel lief is. Hoopvolle blik naar Jo
Vreselijk!! En dan nog eens zeggen dat ze meer met haar oudste heeft als met die arme demi wat vreselijk !!
Die moeder straft alleen haar dochter en niet haar zoon. Zal die dochter van een andere vader zijn ofzo dat ze haar anders behandeld??
Nou ik vind het ook zielig maar kom op zeg een volwassen vent die echt wel voor zijn kind kan opkomn hoor!! Als mijn man zo tegen mijn zoontje of zelfs stiefdochter doet zeg ik er ook wat van , sterker nog als het echt zo heftig is dag in dag uit zeg ik aju paraplu
Nu snap ik het. Het is jammer genoeg herkenbaar, wij werden thuis ook geslagen en een tik zal heus wel eens nodig zijn geweest. Ik heb ooit een klap in mijn gezicht gehad doordat ik mijn gedachten uitsprak dat ik dood wilde en toen plaste ik uit angst ook in mijn broek en ik was nog wel volwassen ook. (ik was toen geestelijk op) Ik heb gelukkig doen inzien dat slaan niet helpt. Alleen jammer dat ik de angst van mijn dochter eerst moest zien voor dat het tot mij door drong.
Wat kunnen dngen toch enorm scheef groeien zeg. In en in triest. Hopelijk is er snel verandering en kunnen ze dat vasthouden...! Ik weet hoe moeilijk het is om verandering vast te houden.
Oh wauw! Die moeder heeft heeeeeel snel hulp nodig! En Demi ook! Ik hoop dat Jeugdzorg meekijkt. Hoe kun je zo hysterisch tekeergaan tegen een kleuter Dit is gewoon kindermishandeling
Maar hoe werkt dat dan dat het feit dat ze haar broer mishandeld zag worden ze specifiek haar ene dochter zo behandeld? Wat gebeurt er dan in iemands hoofd, gaat dat ook bewust of 100% onbewust?