Jo Frost: Nanny on tour

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pientje1, 3 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Helaas dit keer de herhaling niet kunnen bekijken (de vorige wel), lijkt me een heftige aflevering als ik zo alle reacties lees. Is het afgelopen, of volgen er nog meer afleveringen?

2. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.674
    515
    113
    Toch nog ergens terug te kijken????
    :(((

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Een kind van bijna 6 met een speen, en ze eet alleen maar snoep en chips...Tsja....een paar grenzen stellen, wellicht? Gokje ;)

4. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Die stoel pal voor de tv. ..

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

:$ ze is bijna 6! Eet niet, moeder smeekt haar om hagelslag te eten :( en blijft naast haar liggen tot ze slaapt, het is toch geen baby? Zielig voor het meisje dat ze zo overbeschermd wordt door haar ouders

6. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Oeii overbezorgde moeder..

7. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Ik vind trouwens dat moeder een ontzettende lege en ongelukkige blik heeft.. Kijkt ontzettend leeg uit haar ogen.. Vind dat wel heel sneu

(Alleen de voorstukjes gezien)

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Haha ik denk dat deze aflevering iets voor mijn ouders is. Ons zoontje is ook een schijtertje en mijn ouders zeggen ook 20x per uur voorzichtig,...
    Heb hun al 100x gezegd dat woord niet meer te gebruiken.

9. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    #589 amdaa, 14 apr 2015
    Laatst bewerkt: 14 apr 2015
    Ik krijg flashbacks naar eigen jeugd, zo ben ik dus opgevoed tot mijn 7de. Geboorte van mijn zusje was mijn redding geweest.
    Die obsessie om het kind en die angst zijn echt verstikkend en nadelig voor de gezonde ontwikkeling van een kind.

Ik vind het heel confronterend om deze aflevering te zien..
    En weer duidelijk waarom ik mijn kinderen heel bewust alles laat ervaren... bomen klimmen, springen van glijbanen, crossen op de fiets enz.
    Als 6jarige had ik veel liever een gebroken been gehad dan die gouden kooi waarin ik leefde. (Een voorbeeld: ik mocht niet fietsen tot mijn bijna 7de want ik droeg een bril en ze waren doodsbang dat ik op mijn gezicht zou vallen en littekens zou overhouden aan kapotte brilglazen, welke by the way van kunststof waren)

10. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Herken het helaas ook maar al te goed van mijn eigen jeugd, hoewel er niet naast me geslapen werd hoor, maar overal voor waarschuwen, doet mijn moeder ook bij mijn zoon nu en ik erger me er bont en blauw aan. Ik waarschuw hem ook wel, maar ik grijp niet in wanneer de situatie niet levensbedreigend is. "Even rustig anders struikel je en doe je je pijn" bijvoorbeeld, gevolgen van zijn gedrag benoemen. En dan inderdaad boem, daar ligt hij want hij luistert toch niet. Had hem gewaarschuwd! Dan krijg ik dat van mijn bijdehandje te horen hoor. "Ja mama je had het gezegd, eigen schuld!" Kusje erop en ze zijn het snel vergeten....
    Kijk. Als hij zomaar pardoes de straat op wil rennen grijp ik hem in zijn kraag en krijgt hij een lesje links rechts kijken, maar het blijven kinderen he!

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Crisis zeg, wat een drama om een kont af te vegen. En zie moeder zitten dan, alsof haar kind geëxecuteerd wordt.

En ik kom nooit meer terug? Nou toedels, boven staat je koffer.

Wat een prinsessengedrag zeg, brrrr.

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dat nepgejank en gegil, vreselijk, dat haar moeder daar niet tegen kan? Je hoort toch dat het zo ontzettend fake is. Ik heb daar echt zo'n hekel aan als mijn oudste dat een keertje doet, dan kan ze vertrekken naar de gang.

13. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik erger me verschrikkelijk aan die ouders, vooral die moeder.

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik moet wel lachen om die moeder. Moet je haar eens naar Jo Frost zien kijken. Ze kan Jo echt niet uitstaan hahaha

15. kleinliefje

kleinliefje Niet meer actief

Wie is hier nu de baas over wie?

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha echt als blikken konden doden.
    Tsjah dat krijg je er van als je niet aan het opvoeden bent en iemand anders doet het voor je.
    Ik kan mij echt niet voorstellen dat mijn 7 jarige zich zo gedraagt. Het is echt peuter gedrag.

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

pffff wat een aanstelleritis bij dat meisje maar VOORAL wat een slappe hap, die moeder. Blegh.

18. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Ik denk dat moeder gewoon vreselijk onzeker is..

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wat is het trouwens voor ini mini poppenhuis. Ik word er claustrofobisch van.

20. kleinliefje

kleinliefje Niet meer actief

Als ik alleen zou wonen met dochter zou ik ook niet in een kasteel kunnen wonen hoor haha

Deel Deze Pagina