Jo Frost: Nanny on tour

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pientje1, 3 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik heb zo te doen met moeder en kind.

Je ziet zo dat moeder en vader het beste voor hebben met hun dochter maar dat voornamelijk moeder haar eigen angsten/onzekerheden projecteert op hun dochter.

Ik vind het wel heel knap dat moeder dit zo op de televisie verteld en laat zien en ook in behandeling is hiervoor, dat maakt haar een sterke moeder in mijn ogen, hoe slap ze dan tot nu toe reageerd, ze werkt wel aan zichzelf!

Natuurlijk had dit veel eerder gemoeten dan hadden ze waarschijnlijk geen of minder problemen gehad met hun dochter maar ze doet het nu wel.

En de band die beide ouders nog met elkaar hebben mede voor hun dochter vind ik echt heel bijzonder! Daar zouden een hoop ouders hier op ZP een voorbeeld aan kunnen nemen.

2. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    ze ziet er doordsbang en depressief uit, en alsof ze geen idee heeft hoe ze haar dochter wat dan ook kan leren.
    Zolang het kind klein blijft is het veilig, dat gevoel krijg ik heel sterk bij deze moeder.

En vader wil volgens mij heel graag zijn gezin terug.

3. misa

misa Niet meer actief

Wat sneu weer.... Opvoeden en gezond relaties, het is gewoon niet vanzelfsprekend.
    En wat hoop ik dat het stel weer bij elkaar komt. Zou toch zo mooi zijn...!

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dat komt daar wel in orde.
    Zij is heel onzeker en angstig dat haar "baby" iets overkomt.
    Als ze daar aan werkt gaat ze inzien dat haar babytje al een klein vrouwtje aan het worden is

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    We zijn niet allemaal zo rijk als jou en kunnen in een kasteel wonen :p;)

Maar vond het een zielige aflevering zowel voor kind en moeder. Zag ik het nou goed ze een speen in had met slapen :(

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nee das waar 😬

Vond het einde wel fijn. Hoop dat moeders goede hulp krijgt en dat meisje een heerlijke onbezorgde jeugd krijgt.

7. pientje1

pientje1 Niet meer actief

De ene keer is de kamer te leeg en nu is het te vol, ook niet snel goed. Vond het een gezellig, knus huisje.
    Als je zelf nog nooit een paniekaanval gehad hebt of depressieve gevoelens weet je niet hoe moeilijk het is om je kind te horen krijsen, nep of niet, dat kan je gewoon niet aan. Begrijp best dat ze driftbuien probeerde te voorkomen, ook al is niet goed.
    Ik vind het knap dat ze het zo goed heeft gedaan en hoe vader en moeder met elkaar omgaan, daar kunnen veel mensen van leren!

8. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik vond het een heel liefdevol gezin. Moeder had duidelijk angsten die voortkwamen uit haar jeugd. Ik hoop dat haar ogen zijn geopend en ze haar dochter tot een sterke vrouw kan opvoeden. Er was in ieder geval heel veel liefde en de wil om te veranderen.

9. misa

misa Niet meer actief

Eens...!

10. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ja, meisje had een speen.

Overigens zal ik wel de enige zijn die het wel normaal vind om een vijfjarige even te controleren na een grote boodschap toiletbezoek.

Ik heb me overigens bescheurd om die kleine meid, wat een heerlijk ding ´Ik kom nooit meet terug!´ en ´Niemand vind mij meer aardig!´ om vervolgens met een dramatische plof achterover op het bed te vallen... Heb me stuk gelachen, wat een heerlijk wijffie. :D

11. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Fijn om te zien dat de ouders met liefde voor hun kind klaar staan. Maar wel apart dat ze bang is dat haar dochter valt, maar dat ze het prima vindt dat haar dochter alleen maar snoep, koekjes en chips eet. Dat is toch ook niet goed voor d'r. Blijkbaar hebben ze ook nooit boodschappen met haar gedaan. Hier dochter van 2,5 die zelf de boerenkool uit de koeling haalt.

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Meisje was 6 toch? Natuurlijk moet je een kind dingen leren en begeleiden, een speen met 6 vind ik een beetje TE, maar dat meisje haalt haar veiligheid daar vandaan denk ik?

Mijn zoon is 6, ligt naast mij en dochterlief van 2 ligt er ook.
    Heerlijk, mijn kindjes om me heen, deden mijn oudste kinderen ook en die willen echt niet meer bij mij op de kamer hoor haha :D
    Komt vanzelf ook wel goed, maar ik snap als je een partner hebt, dat dit heel anders is!
    Heb niet de gehele aflevering gezien maar zag dat moeder zich ergerde.
    Ik hoop dat ze goede hulp krijgt en het meisje een fijne jeugd!

Wat betreft verstikking, ik herken het helemaal.
    Ik ben enig kind geweest (broer overleden tijdens zwangerschap), en ik mocht ook nooit ergens alleen heen of buiten spelen, dat wilde ze niet.
    En als t wel mocht, moest mn moeder mee, tot 16 jaar is ze overal mee gegaan, vreselijk.
    Ze snapt soms dan ook niet dat ik mijn kinderen wel zelfstandig laat worden, met goede afspraken.

13. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.674
    515
    113
    Meiden.. Gemist. Vanmiddag weer herhaling of op andere maniervterug te kijken? Zonde vh mooie weer..

14. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Gewoon bij RTL XL terug te zien.

15. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    goed dat ze hulp heeft, :cool:

16. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    + 1 :)

17. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Even checken is wat anders dan alles voor haar doen. En een heerlijk wijffie? Ik heb me rot geïrriteerd aan dat divagedrag. Ik denk dat ik dit programma maar niet meer ga kijken. Ik snap dat het bij die ouders echt niet bewust mis gaat maar ik erger me echt kapot.

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik vond het erg sneu voor die moeder. Ze had duidelijk heel veel onverwerkte issues die doorspeelden op de opvoeding van haar dochter.
    De wil was er wel, maar de kracht ontbrak om er echt zelf iets mee te doen.
    Vond het ook wel zielig voor die man, die wilde echt graag zijn gezin terug. Hoop dat ze wellicht in de toekomst toch weer samen komen, zou mooi zijn.
    Dat het meisje zo'n diva was/zich zo gedroeg kwam door haar ouders. Kan het kind zelf niks aan doen. Die speen vond ik wel echt vreselijk, ze is bijna 6.

19. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    Wat was die moeder gespannen zeg. Goed dat ze hulp heeft gezorgd en gekregen.

Je kan dat meisje niets verwijten.
    Het is nogal schakelen als je opeens zelf dingen moet doen en tot noen toe mama alles voor je heeft gedaan

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    jeetje wat vreselijk sneu voor de moeder... en dat het ook nog doorgaat naar haar dochtertje. maar wat een liefdevolle ouders. gaat vast goedkomen daar :)

Deel Deze Pagina