Jo Frost: Nanny on tour

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pientje1, 3 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik vind haar eerlijk gezegd totaal niet volwassen.. lijkt op een of ander manier geen oorzak en gevolg van eigen handelen in te zien..
    - wat is het gevolg van eigen angst voor regels op gedrag van eigen kinderen?
    - wat is het gevolg van leuk en gezellig kinderen blijven baren en zelf stoppen met werken?
    - wat is het financieel gevolg van haar wens dat man parttime werkt om zoveel mogelijk bij het gezin te zijn?

Ze leeft wel haar eigen idealen en volgt veel gezellige en warme gedachten en gevoelens in de praktijk door, maar in de praktijk pakt het niet goed uit voor haar gezin. En ze lijkt het maar half te beseffen..

2. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Ik heb me vandaag voor het eerst zitten ergeren aan Jo zelf. Alles wat de vader deed was niet goed en de moeder kreeg 1 dingetje te horen en deed verder alles prima. Nou sorry hoor, maar moeder had van mij ook wel eens een schop onder haar kont gemogen om eens echt te gaan opvoeden.

En over kinderen naar de supermarkt laten gaan. Dat mogen mijn oudste twee van 8 en bijna 7 ook. En die gaan ook twee keer per week samen naar school. Vinden ze helemaal geweldig.

3. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    8 en 7 is wat anders dan 7 en 5
    Jo zei ook die van 7 kan wel alleen maar niet de verantwoordelijkheid voor xn broertje erbij

4. Ahava

Ahava Fanatiek lid

27 mei 2011
    1.138
    201
    63
    Wij zingen ook altijd een liedje na het eten, geen jaren 80 gezin hoor ;)

5. Ahava

Ahava Fanatiek lid

27 mei 2011
    1.138
    201
    63
    Lastige uitzending...
    Ik denk teveel kids in een vrij kleine ruimte, met weinig structuur en regels. Maar wel liefdevol...
    Ik had niet het idee dat het nu echt beter ging aan het einde van de aflevering...

6. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Precies dat gevoel had ik ook.
    Was voor het eerst dat ik me écht heb lopen ergeren aan ouders bij Jo Frost. Zij zijn bij lange na niet de ergste ouders, want er is wel veel liefde en warmte, maar dat geitenwollen geklets, daar kan ik niet zo goed tegen. Ik hoop trouwens dat ze nu stoppen met baren, voor we ze in 16 kids and counting - the Dutch Edition terug gaan zien.
    Vond het hilarisch toen de vader zei dat hij volwassen wilde worden. Ja, dat lijkt mij met 5 kinderen wel op z'n plaats, ja!

7. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Vooral je laatste zin, ben ik het hélemaal mee eens!

Super dat ze zoveel liefde voor zoveel kinderen hebben maarrrr als je toch wéét dat je al geld te weinig hebt, dan toch steeds maar weer voor een volgende kindje gaan? Ik denk dat je buiten de liefde en warmte, je kinderen toch ook financiële zekerheid wil bieden? Ik hoop dat het snel allemaal goed gaat met het gezin.

8. puissant

puissant Niet meer actief

Ja dat financieel... juist dat is 1 van de redenen dat we geen derde erbij nemen. Ook het hondsberoerd zijn... maar als ik denk: Als het kind er is... dan... kan ik genieten... maar goed, dan komen we echt niet uit met geld... en die verantwoording durf ik echt niet te nemen. Maar ik vond het ook een lieve vrouw. Misschien soft, maar goed, de karaktertrekken bij mensen zijn nu eenmaal raar verdeeld, soms zou je 2 mensen willen mixen, wat de 1 te weinig heeft, heeft de ander teveel... :)

9. puissant

puissant Niet meer actief

Maarrree zitten er hier op het forum alleen maar perfecte moeders ofzo? ;)

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    1000 euro tekort komen iedere maand en wel gewoon lekker je hand ophouden bij je ouders en dan nog huppakee een kind erbij nemen want zwanger worden en zwanger zijn gaat haar zo makkelijk af.
    Het zijn net zelf 2 grote kinderen haha.
    Ze zijn reuze aardig dat weet ik zeker maar mij veel te zweverig.
    Ik zou me kapot schamen om van mijn ouders afhankelijk te zijn.
    Ze hebben echt totaal geen benul van oorzaak en gevolg.Net kleine kinderen.
    Over een paar jaar zullen we ze voorbij zien komen bij Een dubbeltje op zijn Kant waarbij ze weer met een dikke buik loopt van nummer 6,7 of 8 haha

11. penseel

penseel Niet meer actief

Ja in mijn dromen;)

12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad

Hihi gelukkig ben ik geen perfecte moeder maar ik vind je financiele plaatje op orde hebben wel heel belangrijk.
    Wij zijn bewust wat later begonnen met het krijgen van kinderen omdat we eerst alles op orde wilden hebben en daar plukken we nu nog steeds de vruchten van.

PS:Voor de rest ben ik verre van perfect want ook mijn kinderen drinken cola muv de jongste haha

13. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    Ik vind het echt heel onverantwoord om 5 kinderen te willen krijgen en het niet eens kunnen betalen! Daarbij kon ze ze ook niet aan. Ik heb ook wel liefde voor 6 kinderen maar ik houd het toch echt bij 3. Ik wil wel graag normaal kunnen leven en zelf voor mn kinderen kunnen zorgen ipv mijn hand op hoiden bij ouders/schoonouders. Ik zou me doodschamen! Kinderen blijven krijgen terwijl je daar niet het geld voor hebt en het ook niet aankan. Sorry hoor! Verder leken ze me lieve goede ouders maar daar alleen red je het niet mee! Ik blijf ook liever thuis bij de kinderen maar dat kan gewoon niet! Er moet ook geld in het laadje komen!

14. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Ooooh foei! Haha, grapje hoor :p Geen cola hier, maar zeker toch wel een aantal puntjes wbt moederschap wat beter kan. Dat stukje waarin Jo zei van niet meer dan een uur achter de tablet.. Nou, dat is hier wel eens gebeurt hoor! Vorige week zei m'n dochter onderweg naar school dat we wel net alsof konden doen dat het haar verjaardag was. Toen heb ik een taart gebakken (waarschijnlijk net zo zoet als cola), een paar balonnen opgeblazen en een paar kleine cadeautjes gehaald :) Was wel erg leuk..

Ik wil trouwens ook helemaal geen perfecte moeder zijn, dat lijkt me dodelijk vermoeiend :cool:

15. penseel

penseel Niet meer actief

Heb ik ook wel eens gedaan waren spontaan de poppen of knuffels jarig haha en een lol dat je dan hebt hihi.

16. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Haha leuk! En dan de reactie erop, prachtig :)

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh heerlijk hou wel van dit soort spontane acties :)

18. amam

amam Lid

10 mrt 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ligt er aan waar je woont denk ik.

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik denk dat rond de 8/9 jaar het best kan om je kind (mits het niet al te ver is) alleen boodschappen te laten doen hoor.
    Verder vond ik dat ze zei dat hij best meer kon gaan werken en dat de kinderen dan niet zeiden dat ze hem gemist hebben in hun jeugd...:(
    Zij kan toch ook gewoon gaan werken? Kinderen naar de opvang en klaar.
    Vind het ook best triest dat je niet van te voren bedenkt dat je zo niet rond komt. Maar goed ieder voor zich. Vond trouwens ook niet echt dat ze dat oudste kindje nou van zn agressie had geholpen.
    En idd dat gitaar spelen aan tafel...echt een beetje té (zoals iemand al zei; geitenwollensokken familie. Niet mijn ding in ieder geval.

20. misa

misa Niet meer actief

Dat je een programma met bijbehorende karakters bekritiseert, betekend niet dat je zelf perfect bent. ;)

Een 7 jarige (mits het karakter en de wijk er naar is) kan vast een boodschapje doen. Maar niet ook nog eens de verantwoording voor een ander (jonger) kind moeten nemen. Wat als er iets gebeurd? Dan kan dat jochie straks niet leven met zichzelf, want hij had de verantwoording (werd namelijk duidelijk benoemd).

Deel Deze Pagina